۱۳۸۹ آذر ۱۹, جمعه

نتایج پایانی

باز هم نا داوری در حق شیرین فراز در دقیقه 40حامد زمانی از شیرین فراز اخراج شد.

مس سرچشمه 3- 0 نساجی مازندران
استقلال اهواز 1 - 0 گسترش فولاد تبریز
سپیدرود رشت 0 - 0 ابومسلم خراسان
صنعت ساری 0 - 2 ایرانجوان بوشهر
برق شیراز 0 - 0 شیرین فرازکرمانشاه
آلومینیوم هرمزگان 1 - 1 داماش دورود

۱۳۸۹ آذر ۱۸, پنجشنبه

نیازمند یک بازیکن بازی ساز هستیم

مهاجم شیرین فراز کرمانشاه گفت: من واقعا از عملکرد لیدرهای شیرین فراز ناراضی هستم چرا که هیچ لیدری تیم شیرین فراز را تشویق نمی کند.

کوشا بهایی پور در خصوص عملکرد هواداران و لیدرهای تیم شیرین فراز گفت: لیدرهای شیرین فراز مرتب در حال توهین به تیم مقابل هستند و یا شخص خاصی را مورد توهین قرار می دهند در حالی که تیم شیرین فراز به تشویق هواداران احتیاج دارد.

وی در خصوص توهین تعدادی از هوادران شیرین فراز در بازی با فولاد یزد خاطرنشان کرد: هر تیم شرایط خوب و بدی در طول فصل دارد، باید توجه داشت که شیرین فراز در روزهای سخت به هوادران خود احتیاج دارد.

بهای پور در بیان علت عدم دسترسی به گل در بازی مقابل فولاد یزد گفت: یونان پوران سرمربی فولاد یزد روزی مربی ما بوده است و از بازی ما کاملا شناخت داشت و عمق دفاع را کاملا بسته بود که این مسئله خود یکی از دلایل اصلی عدم موفقیت مهاجمین در این روز بود.

وی ادامه داد: دلیل دیگر عدم خلق موقعیت در چند بازی اخیر تیم شیرین فراز وجود نداشتن بازیکن بازی ساز در میانه زمین بود.

بهای پور در پاسخ به عده ای که وجود یک مهاجم تمام کننده را در شیرین فراز نیاز می دانند گفت: در بازی مقابل فولاد یزد موقعیت های خیلی کمی برای مهاجمین خلق شد، به نظر من مشکل تیم ما برای رسیدن به گل عدم وجود یک بازیکن بازی ساز است که بتواند برای مهاجمین خلق موقعیت کند.

وی در خصوص وجود سجاد خسروی در ترکیب اصلی گفت: سجاد خسروی بازیکنی است که به دلیل تجربه در شرایط سخت خیلی به تیم کمک می کند و به نظر من حضور وی در زمین لازم است.

بهای پور در پایان در خصوص بازی در مقابل برق گفت: تیم ما در مقابل برق تمام تلاش خود را می کند و می خواهیم بهترین عملکرد را در این بازی داشته باشیم

برق شیراز -شیرین‌فراز كرمانشاه

در هفته نهم رقابتهای لیگ دسته اول كشور تیم برق كه محمد آفند را به خاطر محرومیت در اختیار ندارند باید در ساعت 14روز جمعه در حافظیه به مصاف شیرین فرازی بروند كه خود از جمله مدعیان است.برقیها امتیازات زیادی از دست داده اند و چاره ای ندارند جز اینكه پیروز این مسابقه گردند كرمانشاهی ها با هدایت مجید آقاجری به دیدار برق شیراز می آیند.
دز جدول برق شیراز با 6 امتیاز در حال حاضر در مكان 13 قرار دارد در حالی كه تیم شیرین‌فراز كرمانشاه با اندوختن 12 امتیاز در رتبه 6 جدول قرار گرفته است