۱۳۸۹ شهریور ۳۰, سه‌شنبه

تعلیق شیرین فراز برای همیشه بایگانی شد


سلمان کریمی مدیرعامل شیرین فراز کرمانشاه روز گذشته پس از دریافت نامه قطعی رفع تعلیق از کمیته انضباطی فدراسیون در تماسی تلفنی ،اظهار داشت : با پرداخت کلیه طلب بازیکنان ومربیان طلبکار از شیرین فراز دیگر هیچگونه خطر تعلیقی شیرین فراز را تهدید نخواهد کرد .
وی افزود : روز گذشته آخرین تلاشها را برای رفع همیشگی تعلیق صورت دادیم وخوشبختانه توانستیم این کار مهم وبزرگ را که سالها بود این تیم و هوادارانش آن را عذاب می داد به نتیجه برسانیم .
کریمی خاطر نشان ساخت ، یکی از مهمترین مسائل شیرین فراز موضوع طلب ۲ بازیکن خارجی اسبق تیم یعنی نناد وایوان بود که خوشبختانه با برقراری تماس با این ۲ بازیکن و وکلای آنها پس از پرداخت کلیه حقوق این بازیکنان ، پرونده آنها نیز برای همیشه مختومه شد تا از سوی فیفا نیز شیرین فراز محروم وتعلیق نشود .
مدیرعامل شیرین فراز ادامه داد : طبق لیست ارسالی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون لیست ۱۴ نفره ای شامل آقایان : بیژن طاهونی ، بهزاد زارع ، بابک رضی ، مهدی رفیعی ، فراز کمالوند ، شهرام مهرپیما ، سیامک رحیم پور ، علی جلیلی ، امیر موسوی نیا ، حمید نشاط جو، ستارهمدانی ، افشین حاجی پور ، بدرا جاکیته ، محمودفکری از شیرین فراز مبالغی را طلبکار بودند که پس از تلاشهای بسیار سرانجام تمام این پرونده ها پس از پرداخت طلب آنها مختومه اعلام شد .
وی افزود : تمام این پرونده ها ومطالبات بازیکن مربوط به اولین سال حضور شیرین فراز در لیگ آزادگان وسال پس از آن یعنی زمانی که تیم در لیگ برتر حضور داشته است ، بود وطی ۲ سال اخیر هیچگونه پرونده ای برای شیرین فراز در کمیته انضباطی باز نشده است .
کریمی در ادامه با اشاره به مشکلات شیرین فراز در فصل های گذشته اظهار داشت : امسا ل علیرغم تمام مشکلات مالی که داریم ، تصمیم به مختومه کردن این پرونده ها گرفتیم تا با خیال آسوده ای در لیگ شرکت کنیم.
مدیرعامل شیرین فراز تاکیدکرد ، قطعاً امسال سال سختی پیش رو داریم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر