۱۳۸۸ بهمن ۱۰, شنبه

شیرین فرازهشت - منتخب قصرشیرین صفر


اردوی چهار روزه تیم شیرین فراز کرمانشاه برای حضوری قوی در دور برگشت لیگ دسته یک باشگاه های کشور ( جام آزادگان ) در شهرستان قصرشیرین برگزار شد. سلمان کربمی مدیر عامل باشگاه فرهنگی و ورزشی شیرین فراز کرمانشاه ، گفت: ما در دور رفت مسابقات را خوب شروع نکردیم اما رفته رفته به شرایط آرمانی خود برگشتیم، طوری که از شش بازی ۱۴ امتیاز گرفتیم و اکنون در رده چهارم مسابقات قرار داریم.وی گفت: اگر به همین منوال ادامه دهیم نتایج خوبی را خواهیم گرفت و به مرحله بعدی صعود می کنیم.وی از دلایل حضور تیم شیرین فراز در قصرشیرین را آب و هوای خوب و تعطیلات نیم فصل بیان داشت.کریمی از استقبال و میزبانی مردم قصرشیرین از تیم شیرین فراز تقدیر کرد و تنها مشکل را با توجه به پر بودن هتل ها و حضور زوار در شهرستان کمبود جا عنوان کرد و اظهار داشت: به همین دلیل مجبور شدیم از مهمانسرا استفاده کنیم.روز جمعه تیم شیرین فراز در دیدار دوستانه با تیم منتخب قصرشیرین، تیم میزبان را با نتیجه هشت بر صفر شکست داد.وی از مدیران دستگاه های اجرایی، فرمانداری، شهرداری، جهاد کشاورزی و مردم با فرهنگ شهرستان قصرشیرین تقدیر کرد

۱۳۸۸ بهمن ۶, سه‌شنبه

بازیهای شیرین فراز رایگان شد



تمامی دیدارهای دور برگشت تیم فوتبال شیرین فراز در کرمانشاه رایگان اعلام شد.به گزارش روابط عمومی این باشگاه،پس از نشست روز شنبه مسوولان باشگاه شیرین فراز کرمانشاه و هیئت فوتبال استان توافق شد تماشای تمامی دیدارهای دور برگشت شیرین فراز برای علاقه مندان رایگان باشد.شیرین فراز در دور برگشت لیگ در ۶ دیدار میزبان است که باید مقابل تیمهای فولادگستر تبریز،فولاد نوین اهواز،کوثر لرستان،نفت تهران،داماش گیلان و گل گهر سیرجان به میدان رود.در همین زمینه رییس هیئت فوتبال استان کرمانشاه نیز در گفتگویی ضمن تایید این مطلب اعلام کرد:با توافق به عمل آمده میان این هیئت و مسوولان شیرین فراز کرمانشاه،تماشاگران کرمانشاهی می توانند تمامی دیدارهای دور برگشت در کرمانشاه را بصورت رایگان و با حضور در ورزشگاه تماشا کنند.

دیوید و نانا ۱۳ بهمن به ایران بازمی گردند


۲ بازیکن خارجی شیرین فراز که در نیم فصل نخست بازیهای درخشانی برای این تیم انجام دادند،از ۱۳ بهمن ماه به تمرینات باز میگردند.این ۲ بازیکن که برای دیدار با خانواده های خود به شهر دوالا کامرون مسافرت کرده اند،قرار است سیزدهم به ایران بازگردند.خوزه سانچز و جان نوبیسی دیگر خارجی های شیرین فراز ترجیح دادند تمرینات نیم فصل را در ایران سپری نمایند.

۳دیدار تدارکاتی شیرین فراز در تهران


تیم فوتبال شیرین فراز کرمانشاه تا پیش از رویارویی با برق شیراز در دور برگشت لیگ،چند دیدار تدارکاتی برگزار می کند.به گزارش روابط عمومی این باشگاه،دور تازه تمرینات نیم فصل شیرین فراز که از روز شنبه در کرمانشاه آغاز شده است تا ۱۳ بهمن ماه ادامه خواهد یافت و سپس این تیم برای برگزاری ۳ دیدار تدارکاتی کرمانشاه را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.از سوی باشگاه شیرین فراز همینک رایزنی ها برای انجام ۲ دیدار از این ۳ مسابقه با تیمهای لیگ برتری آغاز شده است.گفته می شود به احتمال زیاد سایپا یا راه آهن یکی از حریفان شیرین فراز در اردوی ۳ روزه تهران خواهد بود.

تقدیر دبیر کل فدراسیون فوتبال از باشگاه شیرین فراز کرمانشاه

دبیرکل فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران با ارسال نامه ای به باشگاه شیرین فراز از عملکرد فرهنگی این باشگاه تقدیر و تشکر کرد.به گزارش روابط عمومی شیرین فراز کرمانشاه،مهدی محمد نبی دبیر کل فدراسیون فوتبال روز یکشنبه با ارسال نامه ای ضمن تحسین بر انگیز خواندن عملکرد کمیته فرهنگی باشگاه شیرین فراز در ۸ ماهه نخست سالجاری از این باشگاه به دلیل پرداختن به مسایل فرهنگی تقدیر و تشکر کرده است.

۱۳۸۸ دی ۲۶, شنبه

برنامه کامل ديدارهاي هفته چهاردهم گروه ب به شرح زير است


نساجی مازندران - مهرکام پارس

داماش گیلان - کوثر لرستان

برق شیراز - شیرین فراز کرمانشاه

گسترش فولاد - شن سا اراک

مس سرچشمه - پتروشیمی تبریز

گل گهر سیرجان - آلومینیوم هرمزگان

نفت تهران - فولاد نوین اهواز

شیرین فراز با تساوی در برابر نفت در جایگاه چهارم ابقا شد


روز گذشته (25 دی) و در سیزدهمین و آخرین هفته از رقابتهای نیم فصل لیگ دسته اول فوتبال، دیدار تیمهای شیرین فراز کرمانشاه و نفت تهران با نتیجه مساوی به پایان رسید.
در این دیدار که در امیر آباد تهران برگزار شد، نفتی ها در ابتدای نیمه اول با دریافت یک گل از شیرین فراز عقب افتادند، اما در نیمه دوم با به ثمر رساندن گل تساوی آن را جبران کردند.
بر اساس جدول رده بندی گروه دوم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال، تیم نفت در پایان نیم فصل با 24 امتیاز در صدر قرار دارد و شیرین فراز کرمانشاه با 18 امتیاز پس از نفت، برق شیراز و آلومینیوم هرمزگان در رده چهارم جای گرفته است.

۱۳۸۸ دی ۲۳, چهارشنبه

اسامي داوران هفته سيزدهم ليگ دسته اول فوتبال اعلام شد


اسامي داوران به شرح زير است:
جمعه 25 دي -ساعت 14-هفته سيزدهم
آلومينيوم هرمزگان-گسترش فولا تبريز-تختي-بندر عباس اسماعيل آمري – علي اروميه اي – محمد عطايي – مهدوش شعباني
گل گهر سيرجان-پتروشيمي تبريز-اختصاصي گل گهر-سيرجان مهدي سيدعلي – حيدر سليماني – امير بادرود – عليرضا خسروي
برق شيراز-شن سا اراك-اختصاصي برق-شيراز رضا كرمانشاهي – محمدجواد محمدي – حسين غلامي – محمدرضا غنو
مس سرچشمه-كوثر لرستان-شهيد زينلي-سرچشمه محمد كماني – محمدحسن ابراهيمي – جواد قنبريان – مهدي پرورش
نفت تهران-شيرين فراز كرمانشاه-اميرآباد-تهران محمد ملكي – جواد رنگرز جدي – محمود بيات ترك – محمدرضا فغاني
داماش گيلان-مهركام پارس تهران-شهيد عضدي-رشت جمشيد دانش مهر – مهدي الوندي – كيومرث رضايي – پيام باقردوست
نساجي مازندران-فولاد نوين اهواز-شهيد وطني-قائمشهر محمدحسين اسدي – بهرام تقوي – محمدرضا مازندراني – وحيد كاظمي

۱۳۸۸ دی ۲۱, دوشنبه

شیرین فراز بدون محروم و مصدوم به مصاف نفت می رود


شیرین فراز کرمانشاه پس از هفته ها بدون بازیکن محروم و مصدوم به دیدار نفت تهران می رود.به گزارش روابط عمومی شیرین فراز،تمرینات تیم شیرین فراز پس از تساوی مقابل نساجی مازندران بدون وقفه در حال پیگیری است و بازیکنان این تیم جمعه و شنبه در ورزشگاه کارگران تمرین کردند.فرشید استحقاری سرپرست و مربی شیرین فراز در گفتگوی کوتاهی در خصوص آخرین وضعیت شیرین فراز گفت:تمرینات تیم تا روز پنجشنبه در کرمانشاه ادامه خواهد یافت.وی در خصوص دیدار با نفت تهران گفت:با توجه به فاصله ۶ امتیازی ما با این تیم تمامی مجموعه تیم برای پیروزی بر این تیم انگیزه زیادی دارند،زیرا با کسب ۳ امتیاز این دیدار به جمع مدعیان لیگ خواهیم پیوست و با روحیه بهتری نیم فصل دوم را آغاز خواهیم نمود.استحقاری افزود:شیرین فراز روز پنجشنبه پس از تمرین با هواپیما عازم تهران خواهد شد تا روز جمعه در استادیوم کوی دانشگاه به مصاف نفت برود.وی از احتمال تعطیلی ۳ هفته ای لیگ در نیم فصل و مرخصی یک هفته ای بازیکنان خارجی تیم خبر داد.شایان ذکر است اولین دیدار شیرین فراز در دور برگشت با تیم برق شیراز خواهد بود.شیرین فراز همینک با ۱۷ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد و نفت نیز با ۲۳ امتیاز صدرنشین گروه ب است

۱۳۸۸ دی ۱۷, پنجشنبه

سرمربی تیم نساجی مازندران، گفت: نساجی مازندران همیشه بازیهای با کیفیت فنی بالایی از خود ارائه داده است.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، نادر دست نشان پس از کسب تساوی 2 بر 2 تیمش در مقابل تیم شیرین فراز کرمانشاه از سری رقابت های هفته دوازدهم لیگ دسته اول باشگاه های کشور در جمع خبرنگاران، افزود: این دیدار یک بازی بسیار خوب و دیدنی بود که تماشاچیان توانستند از آن لذت ببرند.

وی ادامه داد: ما پیش از این دیدار می دانستیم که تیم شیرین فراز در هفته های اخیر بردهای متوالی به دست آورده و خیلی خوب بازی می کند و در مقابل تیم ما در شرایط روحی و روانی مناسبی قرار نداشت.

دست نشان، تصریح کرد: اما با وجود تمامی مشکلاتی که تیم نساجی مازندران با آن مواجه بوده و هست ما هرگز بازیهای بی کیفیتی از خود ارائه نداده ایم.

سرمربی تیم نساجی مازندران، گفت: تیم شیرین فراز از سرعت بازی بسیار بالایی برخوردار است که خوشبختانه بچه های ما توانستند، این سرعت تیمی شیرین فراز را کنترل کنند.

وی افزود: تیم شیرین فراز تیمی برای قهرمانی نیست و این تیم باید خود را برای سال های آینده آماده تر کند. گرچه هیچ چیز در فوتبال مشخص نیست و ممکن است که تیم شیرین فراز نیز بتواند قهرمان شود و به لیگ برتر راه یابد.

دست نشان، یادآور شد: در مجموع از تیم شیرین فراز که امروز یک بازی خوب و جوانمردانه انجام داد و همچنین تماشاچیان کرمانشاهی که بدون هیچ گونه بی احترامی 90 دقیقه به تشویق تیم خود پرداختند، تشکر می کنم.

سرمربی تیم نساجی مازندران، گفت: این روزها در کمتر شهری دیده می شود که تماشاچیان آن شهر به بازیکنان و مربیان تیم مقابل توهین نکنند که خوشبختانه مردم کرمانشاه نشان دادند که از غنای فرهنگی بالایی برخوردارند.

دیدار تیمهای شیرین فراز کرمانشاه و نساجی مازندران به تساوی کشید


در هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور، دیدار تیمهای شیرین فراز کرمانشاه و نساجی مازندران با نتیجه مساوی 2 بر 2 به پایان رسید و شیرین فراز که چهار هفته متوالی برد را تجربه کرده بود این بار نتوانست 3 امتیاز این دیدار را کسب کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، در جریان این دیدار که امروز (17 دی) در استادیوم آزادی شهر کرمانشاه برگزار شد، در دقایق 10 و 46 بازی کامران فدایی و فرشاد سالاروند برای شیرین فراز گل زنی کردند و گلهای تیم نساجی را نیز سینا عبدی در دقیقه 18 و نونیک سی در دقیقه 68 به ثمر رساندند.

مربی تیم شیرین فراز کرمانشاه در پایان این دیدار که با حضور چهار هزار تماشاچی برگزار شد، اظهار داشت: شیرین فراز تیم خوب، جوان و با انگیزه ای است و حتی می تواند به لیگ برتر صعود کند.

سید مجتبی مرتضوی در ادامه تصریح کرد: باشگاه شیرین فراز همچنین از مدیریت خوبی برخوردار است و تنها نیازمند تعدادی بازیکن جدید هستیم، اما بطور کلی به این تیم امیدوارم.

وی ضمن قدردانی از حمایت خوب تماشاچیان کرمانشاهی در این دیدار گفت: در این هفته از کار بازیکنان زیاد راضی نبودم و انتظار بازی بهتری از آنها داشتم.

مرتضوی در پایان به تیم نساجی اشاره کرد و گفت: نساجی تیم خوبی است و از مربی بزرگی برخوردار است که در این دیدار نیز تمامی تلاش خود را برای پیروزی انجام دادند

نتایج پایانی سایر بازی ها:

پتروشيمي تبريز 0 آلومينيوم هرمزگان 0
فولاد نوين اهواز 2 داماش گيلان 1
گسترش فولاد تبريز 0 برق شيراز 0
کوثر لرستان 0 گل گهر سيرجان 0
شن سا اراک 0 نفت تهران 0
مهرکام پارس تهران 0 مس سرچشمه کرمان 1

شيرين فراز كرمانشاه2 نساجي مازندران2

شیرین فراز بعد از 4 برد متوالی در خانه توسط نساجی مازندران متوقف شد

۱۳۸۸ دی ۱۶, چهارشنبه

آیا نساجی،پنجمین قربانی شیرین فرازخواهد شد



شیرین فراز کرمانشاه که از هفته هشتم تاکنون روند شگفت آوری را در پیش گرفته است،به چیزی جز پیروزی مقابل نساجی مازندارن فکر نمی کند.شیرین فراز از هفته هشتم تا یازدهم به ترتیب توانسته است تیمهای پتروشیمی تبریز،گل گهر سیرجان،مس سرچشمه و داماش گیلان را به زانو در آورد و خود را تا رده های بالای جدول رده بندی بالا بکشد.شیرین فراز نسبت به ابتدای فصل امروز یکی از قدرتهای لیگ است و کسب مساوی مقابل این تیم جنگنده و با انگیزه برای حریفان به یک آرزو تبدیل شده است.سایت باشگاه نساجی مازندران روز گذشته در گزارشی از وضعیت شیرین فراز عنوان کرد:محرومیت دیوید و مصدومیت مهدی دهقان و مهدی زنجانی برای نساجی یک خوش اقبالی بزرگ است و این نشان میدهد آنها روی تک تک بازیکنان شیرین فراز برنامه دارند و حساب ویژه باز کرده اند.از طرفی شیرین فراز که در بازیهای گذشته ثابت کرده است به بازیکن خاصی متکی نیست،۲۲ جنگجوی همواره آماده دارد که با تمام توان به فکر کسب پنجمین پیروزی متوالی و بر جای گذاشتن رکوردی جالب هستند.شیرین فراز ۱۶ امتیازی در صورت کسب هر ۳ امتیاز این دیدار ۱۹ امتیازی خواهد شد و در صورت لغزش نفت و برق به یک قدمی این تیمها خواهد رسید.همچنین این تیم که همینک یک از بختهای صعود به لیگ برتر نامیده می شود هفته سیزدهم به مصاف نفت تهران می رود و این بهترین فرصت برای شیرین فراز است تا با کسب نتایج لازم حتی نیم نگاهی نیز به قهرمانی در نیم فصل نخست داشته باشد.آخرین خبرها از اردوی این تیم حاکیست،تمامی بازیکنان با انگیزه و توان مضاعف در تمرینات حاضر می شوند و تنها هدف آنها کسب پنجمین پیروزی متوالی است.تیمهای شیرین فراز کرمانشاه و نساجی مازندران روز پنجشنبه از ساعت ۱۴ در استادیوم آزادی کرمانشاه رو در روی یکدیگر قرار خواهند گرفت

شیرین فراز با یک محروم و 2 مصدوم به مصاف نساجی می رود

تیم فوتبال شیرین فراز کرمانشاه با یک بازیکن محروم و 2 مصدوم روز پنجشنبه به مصاف نساجی مازندارن میرود.به گزارش روابط عمومی شیرین فراز کرمانشاه, دیوید ویکروم بازیکن سازنده و نفوذی شیرین فراز به دلیل دریافت سومین کارت زرد فصل مقابل داماش در این دیدار غایب خواهد بود و نمی تواند شیرین فراز را همراهی کند.همچنین مهدی دهقان دفاع چپ تیم نیز به دلیل صدمه دیدگی شدید از ناحیه سر و چشم نمی تواند شیرین راز را همراهی کند.مهدی زنجانی دروازه بان شیرین فراز نیز در تمرینات روز دوشنبه تیم از ناحیه انگشت دست صدمه دید و نمیتواند در این دیدار تیمش را همراهی کند.

۱۳۸۸ دی ۱۳, یکشنبه

برنامه هفته دوازدهم لیگ یک گروه (ب)

پنجشنبه 17 دیماه
*پتروشيمي تبريز- آلومينيوم هرمزگان (ورزشگاه اختصاصي پتروشيمي تبريز)
*گسترش فولاد تبريز- برق شيراز (ورزشگاه تختي تبريز)
*كوثر لرستان- گل‌گهر سيرجان (ورزشگاه تختي خرم‌آباد)
*شن‌ساي اراك- نفت تهران (امام خميني اراك)
*مهركام پارس اسلامشهر- مس سرچشمه كرمان (ورزشگاه امام خميني اسلامشهر)
*
شيرين فراز كرمانشاه- نساجي مازندران (ورزشگاه آزادي كرمانشاه)
*فولاد نوين اهواز- داماش گيلان (ورزشگاه اختصاصي فولاد اهواز)

مربی شیرین فراز:ادعای داماشی ها مضحک است


مربی شیرین فراز در واکنش به اظهارات بهزاد داداش زاده یکی از دستیاران فیروز کریمی در تیم داماش گفت:واکنش داداش زاده به شکست تیمش طبیعی است و نباید از تیمی که در خانه و مقابل تماشاگرانش چند هفته می بازد بیش از این انتظار داشت.به گزارش روابط عمومی شیرین فراز،فرشید استحقاری افزود:داماش مقابل شیرین فراز حرفی برای گفتن نداشت اما حاشیه های این تیم باعث شده است برخی این تیم را مدعی لیگ بدانند.وی افزود:در حین مسابقه و در دقایق پایانی از بیرون زمین به برخی از بازیکنان داماش گفته می شد با خشونت بیشتری بازی کنند که همین مسئله باعث شد ،در دقایق پایانی علی جراح کار و مهدی دهقان با صورت خون آلود و شکافته بازی کنند .استحقاری افزود:یکی از مهمترین وظایف داوران حفظ سلامت بازیکنان فارغ از نتیجه مسابقه است،اما متاسفانه داور این دیدار تحت تاثیر سرمربی حریف و تماشاگران به وضعیت بازیکنان مصدوم و زخمی شیرین فراز توجه نمی کرد و همین مسئله باعث شد مهدی دهقان تا پاسی از شب در بیمارستان رشت بستری شود و تحت نظر پزشکان قرار گیرد.وی خاطر نشان ساخت:علیرغم صحبتهای یک عضو کادر فنی داماش،موقعیتهای شیرین فراز بسیار خطرناکتر از حریفش بود و اکبری و ویکروم ۲ موقعیت تک به تک را در این بازی از دست دادند.لازم به ذکر است بهزاد داداش زاده دستیار گیلانی کریمی در پایان مسابقه با شیرین فراز،این تیم را متهم به وقت کشی و ارائه بازی ضعیف کرده بود.این دیدار روز جمعه با گل دقیقه ۷۸ امیر نصرالله زاده به سود شیرین فراز به پایان رسید تا این تیم با ۱۶ امتیاز به رده ششم جدول رده بندی گروه ب صعود کند.

نتایج هفته یازدهم لیگ یک

هفته‌ی یازدهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران جمعه با صدرنشینی نفت تهران به پایان رسید.با برگزاری رقابت‌های گروم دوم، هفته‌ی یازدهم جام آزادگان امروز به پایان رسید.در حساس‌ترین دیدارهای این هفته‌ی آلومینیوم هرمزگان بر برق شیراز غلبه کرد. داماش گیلان در خانه‌ی خود سومین شکست را متحمل شد و نفت تهران برابر گسترش فولاد تبریز پیروز شد و به صدر جدول راه یافت.
***نتایج رقابت‌های گروم دوم****
آلومینیوم هرمزگان: ۲عباس‌فرد (۲۶)، کاظمیان (۶۶)برق شیراز: یکجعفری (۲۸)
داماش گیلان: صفرشیرین فراز کرمانشاه: یکنصرالله‌زاده (۷۸)
پتروشیمی تبریز: ۲تقی‌پور (۲۴)، سلیمانی (۲۶)کوثر لرستان: یکمحمدنژاد (۵۷)- دقیقه‌ی ۵۱ خادمی یک پنالتی را برای کوثر لرستان از دست داد.
مس سرچشمه رفسنجان: ۲مظفرزاده (۶۸) و سبحانی (۷۸)فولاد نوین اهواز: صفر
نساجی مازندران: صفرشن‌سای اراک: ۲مجتبی قربانی (۵۹) و آقایی (۹۲)
گل‌گهر سیرجان: یکفیروزآبادی (۴۵)مهرکام پارس: صفر
نفت تهران: ۱صغیری (۸۹)گسترش فولاد تبریز: صفر
با پایان هفته‌ی یازدهم تیم‌های شهرداری تبریز با ۲۷ امتیاز، اتکای گرگان با ۱۹ و صنعت نفت آبادان با ۱۸ امتیاز در گروه یک و تیم‌های نفت تهران با ۲۲ امتیاز،‌ برق شیراز با ۲۱ و آلومینیوم هرمزگان با ۲۰ امتیاز در گروه دوم مکان‌های اول تا سوم جدول رده‌بندی را به خود اختصاص دادند

مربی شیرین فراز:به دنبال کسب سهمیه‌ لیگ برتر هستیم


سرمربی تیم فوتبال شیرین فراز کرمانشاه گفت: با توجه به شناختی که از تیم داماش گیلان در اثر آنالیز بازی‌های اخیرشان به دست آوردیم و با تمرین بر روی نقاط ضعف حریف در ده روز اخیر به هدف خود رسیدیم.سیدمجتبی مرتضوی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش در خانه داماش گیلان در هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتبال، گفت: با شناخت کامل نسبت به داماش به رشت آمده بودیم و کاملا می‌دانستیم که تیم فیروز کریمی با چه شیوه‌ای بازی می‌کند. نیمه اول در صدد کنترل جریان بازی با استفاده از سیستم ۳-۳-۴ بودیم و در نیمه دوم با تغییر سیستم توانستیم به برتری برسیم.وی در خصوص کسب چهارمین پیروزی متوالی شیرین فراز پس از روی کار آمدنش به عنوان سرمربی، تصریح کرد: زمانی که محمود فکری کنار گذاشته شد،از بنده که در زمان حضورش به عنوان مربی در این تیم فعالیت می‌کردم، درخواست کرد تا آمدن سرمربی جدید سکان هدایت تیم شیرین فراز را بر عهده بگیرم که از آن زمان تلاش کردم با بهترین توان فنی بازیکنان را در مسابقات شرکت دهم.مرتضوی متذکر شد: در مجموع زیر نظر تفکرات مدیران شیرین فراز هستم. از روز اول با دستمزد یک دستیار به این تیم آمدم و هر زمان که صلاح بدانند جایم را به سرمربی دیگری خواهم داد و هر ترتیب سال اولی است که در لیگ مربیگری می‌کنم و برایم تفاوت ندارد که در چه سمتی حضور داشته باشم.وی در پایان خاطر نشان کرد: امسال با میانگین سنی ۲۲ سال بازیکنان شیرین فراز به دنبال کسب سهمیه حضور در لیگ برتر هستیم. هر چند از نظر تجربه در سطح خیلی پایینی قرار داریم و همین کار را برایمان دشوار خواهد کرد

۱۳۸۸ دی ۱۱, جمعه

داماش گیلان0 شیرین فراز1

نیمه اول بدون گل مساوی به پایان رسید
تا دقیقه 85بازی یک بر صفر به سود شیرین فراز
00:87بازی همچنان یک بر صفردر جریان است
00:90وقت قانونی بازی تمام شد
داور چهارم تابلو نداره که وقت اضافه رو اعلام کنه
داماش سر تا پا حمله میکنه
بازیکنان شیرین فراز وقت کشی میکنه
داور 5 دقیقه وقت اضافه اعلام کرده
1دقیقه مانده به پایان بازی
بازی با سوت داور به پایان میرسد
و چهارمین پیروزی شیرین فراز