۱۳۸۸ دی ۱۷, پنجشنبه

دیدار تیمهای شیرین فراز کرمانشاه و نساجی مازندران به تساوی کشید


در هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور، دیدار تیمهای شیرین فراز کرمانشاه و نساجی مازندران با نتیجه مساوی 2 بر 2 به پایان رسید و شیرین فراز که چهار هفته متوالی برد را تجربه کرده بود این بار نتوانست 3 امتیاز این دیدار را کسب کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، در جریان این دیدار که امروز (17 دی) در استادیوم آزادی شهر کرمانشاه برگزار شد، در دقایق 10 و 46 بازی کامران فدایی و فرشاد سالاروند برای شیرین فراز گل زنی کردند و گلهای تیم نساجی را نیز سینا عبدی در دقیقه 18 و نونیک سی در دقیقه 68 به ثمر رساندند.

مربی تیم شیرین فراز کرمانشاه در پایان این دیدار که با حضور چهار هزار تماشاچی برگزار شد، اظهار داشت: شیرین فراز تیم خوب، جوان و با انگیزه ای است و حتی می تواند به لیگ برتر صعود کند.

سید مجتبی مرتضوی در ادامه تصریح کرد: باشگاه شیرین فراز همچنین از مدیریت خوبی برخوردار است و تنها نیازمند تعدادی بازیکن جدید هستیم، اما بطور کلی به این تیم امیدوارم.

وی ضمن قدردانی از حمایت خوب تماشاچیان کرمانشاهی در این دیدار گفت: در این هفته از کار بازیکنان زیاد راضی نبودم و انتظار بازی بهتری از آنها داشتم.

مرتضوی در پایان به تیم نساجی اشاره کرد و گفت: نساجی تیم خوبی است و از مربی بزرگی برخوردار است که در این دیدار نیز تمامی تلاش خود را برای پیروزی انجام دادند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر