۱۳۸۸ دی ۱۷, پنجشنبه

سرمربی تیم نساجی مازندران، گفت: نساجی مازندران همیشه بازیهای با کیفیت فنی بالایی از خود ارائه داده است.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، نادر دست نشان پس از کسب تساوی 2 بر 2 تیمش در مقابل تیم شیرین فراز کرمانشاه از سری رقابت های هفته دوازدهم لیگ دسته اول باشگاه های کشور در جمع خبرنگاران، افزود: این دیدار یک بازی بسیار خوب و دیدنی بود که تماشاچیان توانستند از آن لذت ببرند.

وی ادامه داد: ما پیش از این دیدار می دانستیم که تیم شیرین فراز در هفته های اخیر بردهای متوالی به دست آورده و خیلی خوب بازی می کند و در مقابل تیم ما در شرایط روحی و روانی مناسبی قرار نداشت.

دست نشان، تصریح کرد: اما با وجود تمامی مشکلاتی که تیم نساجی مازندران با آن مواجه بوده و هست ما هرگز بازیهای بی کیفیتی از خود ارائه نداده ایم.

سرمربی تیم نساجی مازندران، گفت: تیم شیرین فراز از سرعت بازی بسیار بالایی برخوردار است که خوشبختانه بچه های ما توانستند، این سرعت تیمی شیرین فراز را کنترل کنند.

وی افزود: تیم شیرین فراز تیمی برای قهرمانی نیست و این تیم باید خود را برای سال های آینده آماده تر کند. گرچه هیچ چیز در فوتبال مشخص نیست و ممکن است که تیم شیرین فراز نیز بتواند قهرمان شود و به لیگ برتر راه یابد.

دست نشان، یادآور شد: در مجموع از تیم شیرین فراز که امروز یک بازی خوب و جوانمردانه انجام داد و همچنین تماشاچیان کرمانشاهی که بدون هیچ گونه بی احترامی 90 دقیقه به تشویق تیم خود پرداختند، تشکر می کنم.

سرمربی تیم نساجی مازندران، گفت: این روزها در کمتر شهری دیده می شود که تماشاچیان آن شهر به بازیکنان و مربیان تیم مقابل توهین نکنند که خوشبختانه مردم کرمانشاه نشان دادند که از غنای فرهنگی بالایی برخوردارند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر