۱۳۸۸ اسفند ۸, شنبه

علیرغم سفر به همدان:دیدار شیرین فراز و پاس لغو شد


شرایط جوی نامناسب همدان در عصر روز جمعه بازی دوستانه تیمهای شیرین فراز و پاس این شهر را لغو کرد.به گزارش روابط عمومی شیرین فرازکرمانشاه این دیدار قرار بود ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه روز جمعه ۷ اسفند در استادیوم قدس برگزار شود که علیرغم ورود ۲ تیم به زمین مسابقه و گرم کردن و حضور داوران مسابقه به دلیل مخالفت هیئت فوتبال این استان با انجام بازی در هوای بارانی لغو شد.نکته جالب اینکه علیرغم حضور کریم ملاحی مدیرعامل پاس در استادیوم مسوولین این تیم همدانی هیچگونه تلاشی برای انجام بازی از خود نشان ندادند تا شیرین فراز علیرغم سفر به همدان بدون برگزاری مسابقه مجددا راهی کرمانشاه گردد.این رفتار همدانی ها دلخوری مسوولین شیرین فراز را در پی داشت.شیرین فراز که پس از بازی نفت تهران تاکنون در هیچ بازی جدی حضور نداشته است امیدوار بود در این مسابقه وضعیت آمادگی بازیکنان خود را بسنجد.مدیرعامل شیرین فراز پس از این اتفاق اظهار داشت:اگر شبیه چنین اتفاقی در کرمانشاه رخ میداد یقینا و تحت هر شرایطی حتی اگر زمین مسابقه را نیز تغییر می دادیم بازی برگزار می شد

۱۳۸۸ اسفند ۵, چهارشنبه

تعلیق تیم به سرخوردگی جوانان و دوستداران فوتبال می انجامدورزشي


مدیر عامل باشگاه شیرین فراز گفت: حضور در لیگ دسته یک امتیاز بسیار ارزشمندی است که به کرمانشاه تعلق گرفته است و تعلیق شیرین فراز از تداوم حضور در آن سرخوردگی جوانان و دوستداران فوتبال را به همراه دارد.
سلمان کریمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، اظهار داشت: در هفته نخست دور برگشت به دلیل بدهکاری و تعلیق تیم نتوانستیم در مقابل برق شیراز به میدان برویم، برای هفته دوم نیز که قرار است تیم به مصاف گسترش فولاد تبریز برود هنوز رفع تعلیق نشده ایم، اما امیدواریم با حمایت مجمع نمایندگان، استاندار و مدیر کل تربیت بدنی موفق به رفع تعلیق تیم شویم.

کریمی در ادامه تصریح کرد: فوتبال از ابعاد مختلف دارای اهمیت بسزایی است، به گونه ای که حتی مقولات سیاسی و اقتصادی نیز از آن متاثر می شوند، به همین دلیل برای بسیاری از استانها حضور در لیگ دسته دوم هم افتخار بزرگی محسوب می شود، لذا باید همه تلاش کنند تا این تیم از بین نرود.
وی گفت: حضور شیرین فراز در لیگ برتر و لیگ دسته یک باعث توجه رسانه ها به استان می شود، اما این حضور هزینه های میلیارد تومانی برای باشگاه در بر دارد، بر این اساس هم اکنون این باشگاه با مشکلات مالی مواجه است و هر چند از شش ماه پیش رییس جمهور دستور داده است تا مشکلات این باشگاه حل شود، اما این مشکلات همچنان باقی است.
کریمی در پایان خاطر نشان ساخت: هم اکنون در تهران به سر می برم تا با حمایت مجمع نمایندگان و مسئولان این مشکل رفع شود و شیرین فراز بتواند در هفته پانزدهم به میدان برود.

تیم شیرین فراز کرمانشاه در دیداری تدارکاتی به مصاف پاس همدان خواهد رفت

این دیدار قرار است روز جمعه ۷ اسفندماه راس ساعت ۱۵ به میزبانی پاس همدان برود.
شیرین فراز که بدلیل بدهی های سالهای ۸۵ و ۸۶ به برخی بازیکنان سابق خود از سوی کمیته انظباطی تعلیق شده است،به منظور حفظ آمادگی خود در این دیدار تدارکاتی حاضر می شود.
تیمهای شیرین فراز و پاس تاکنون در ۲ دیدار رسمی و ۲ دیدار تدارکاتی به مصاف هم رفته اند که سهم پاس ۲ پیروزی است و ۲ تساوی نیز در کارنامه ۲ تیم مشاهده می شود.
شیرین فراز همینک با یک بازی کمتر و ۱۸ امتیاز در رده ششم لیگ قرار دارد.

۱۳۸۸ بهمن ۳۰, جمعه

تداوم صدرنشینی نفت و پیروزی داماش گیلان/ توقف نساجی در خانه


هفته چهاردهم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول عصر جمعه با تداوم صدرنشینی نفت تهران و توقف خانگی نساجی مازندران پیگیری شد.
به گزارش خبرنگار مهر، هفته چهاردهم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور عصر امروز(جمعه) با برگزاری دیدارهای در شهرهای مختلف پیگیری شد که نتایج زیر رقم خورد:
گروه ب:* گل گهرسیرجان 2- آلومینیوم هرمزگان صفر*
گسترش فولاد تبریز 2 - شن سا اراک 1*
مس سرچشمه رفسنجان 1 - پتروشیمی تبریز صفر*
داماش گیلان 2 - کوثر لرستان 1*
نفت تهران 2 - فولاد اهواز صفر *
نساجی مازندران صفر - مهرکام پارس تهران صفر
در این هفته دیدار تیم های فوتبال برق شیراز و شیرین فراز کرمانشاه به دلیل تعلیق فعالیت های تیم کرمانشاهی برگزار نشد.
جدول رده بندی گروه ب:
1- نفت تهران 27 امتیاز
2- برق شیراز 23 امتیاز
3- آلومینیوم هرمزگان 22 امتیاز
4- مس سرچشمه 21 امتياز
---------------------------------
12- صنعت مهرکام پارس 15 امتیاز
13- گل گهر سیرجان 12 امتیاز
14- کوثر لرستان 10 امتیاز

مدیر عامل شیرین فراز:به رفع تعلیق امیدواریم



مدیر عامل شیرین فراز کرمانشاه گفت:با توجه به وقفه یک هفته ای در لیگ آزادگان به دلیل برگزاری رقابتهای جام حذفی به رفع تعلیق این تیم تا ۱۵ روز آینده امیدواریم.
به گزارش روابط عمومی شیرین فراز،سلمان کریمی در برنامه زنده دریچه ای به ورزش زاگرس در خصوص تعلیق تیم فوتبال شیرین فراز اظهار داشت:این موضوع کاملا جدی است وبدون حمایت مسوولین استان و نمایندگان قادر به رفع آن نیستسم.
وی افزود:علیرغم آمادگی کامل بدلیل پرونده های موجود در کمیته انضباطی که مربوط به سالهای ۸۵ و ۸۶ فعالیت تیم هستند از بازی با برق شیراز محروم شدیم اما با این وجود با تمام توان در حال تمرین و حفظ آمادگی خود هستیم.
کریمی اظهار امیدواری کرد با توجه به تعطیلی هفته بعد لیگ به دلیل برگزاری لیگ حذفی با حمایت بیشتر مسوولین استان و نمایندگان با دریافت کمک ریاست جمهوری و پرداخت آن به حساب فدراسیون و جلب رضایت طلبکاران از هفته دوم بتوانیم مقابل حریفان صف آرایی کنیم.
مدیر عامل شیرین فراز در خصوص کمک ریاست جمهوری به این باشگاه نیز گفت:به دنبال سفر دوم هیئت دولت به استان و پیگیری های صورت گرفته مقرر شده است مبلغی به حساب فدراسیون جهت تسویه حساب با طلبکاران باشگاه پرداخت شود که به دلیل تشریفات اداری به طول انجامیده است و با توجه به شرایط پیش آمده امیدواریم این کمک بزودی به باشگاه تعلق یابد

پیروزی پرگل شیرین فراز در دیداری دوستانه


شیرین فراز کرمانشاه در دیداری پرگل با نتیجه ۱۰ بر یک بر نماینده فوتبال کرمانشاه در لیگ ۳ پیروز شد.
به گزارش روابط عمومی شیرین فراز در دیدار مقابل آرا غرب ،شیرین فراز در نیمه اول ۳ گل و در نیمه دوم ۷ گل به ثمر رسانید.
این دیدار عصر روز جمعه در استادیوم کارگران کرمانشاه برگزار شد.
۳ داور ملی استان کرمانشاه این دیدار را قضاوت کردند.
تیم شیرین فراز کرمانشاه بدلیل تعلیق از سوی کمیته انظباطی این هفته مقابل برق شیراز به میدان نرفت

۱۳۸۸ بهمن ۲۷, سه‌شنبه

ديدار تيم‌هاي شيرين فراز كرمانشاه و برق شيراز به دليل تعليق تيم شيرين فراز لغو مي‌شود

روابط عمومي باشگاه فرهنگي و ورزشي شيرين فراز كرمانشاه روز سه شنبه اعلام كرد: ديدار تيم‌هاي شيرين فراز كرمانشاه و برق شيراز به دليل تعليق تيم شيرين فراز لغو مي‌شود

به گزارش روز سه شنبه ايرنا براساس اين گزارش؟ باشگاه شيرين فراز به دليل عدم توانايي مالي در پرداخت بدهي‌هاي گذشته، با راي كميته انضباطي فدراسيون فوتبال از شركت در ادامه پيكارهاي ليگ دسته يك كشور محروم شده است

بنا براين گزارش شيرين فراز تنها در صورتي مي‌تواند در ادامه پيكارهاي ليگ حضور
داشته باشد كه بدهي‌هاي ميليوني را پرداخت كند

روابط عمومي شيرين فراز تمام بدهي‌هاي اين باشگاه را مربوط به سالهاي ‪۸۵‬ و ‪ ۸۶‬و دوران مديريت گذشته باشگاه عنوان كرده است

با اين شرايط به نظر مي‌رسد ديدار تيم‌هاي شيرين فراز و برق شيراز كه قرار بود شنبه اول اسفند ماه برگزار شود لغو گردد

روابط عمومي باشگاه شيرين فراز به ميزان اين بدهي‌ها و افراد طلب كار اشاره‌اي نكرده است

۱۳۸۸ بهمن ۱۲, دوشنبه

شیرین فراز به دنبال حریفان تدارکاتی قدرتمند


مسوولان باشگاه شیرین فراز کرمانشاه برای کسب آمادگی بیشتر تا شروع نیم فصل دوم لیگ برتر به دنبال حداقل ۲ حریف تدارکاتی لیگ برتری هستند.
به گزارش روابط عمومی شیرین فراز کرمانشاه،برنامه های بازیابی توان بازیکنان شیرین فراز در نیم فصل دوم لیگ برتر از چهارم بهمن آغاز شده است و تا روز چهارشنبه در کرمانشاه ادامه خواهد یافت.
کادر فنی شیرین فراز برای کسب آمادگی بیشتر در خواست برگزاری حداقل ۲ بازی تدارکاتی با تیمهای لیگ برتری تا در اواخر این هفته کرده اند.
آخرین اخبار حاکیست در این زمینه تاکنون با تیمهای لیگ برتری سایپا،راه آهن،استیل آذین و پاس مذاکراتی صورت گرفته است که در صورت نهایی شدن،تکلیف حریفان تدارکاتی شیرین فراز نیز مشخص خواهد شد.
گفته می شود تمرینات شیرین فراز از اوایل هفته آینده به مدت ۳ روز تعطیل خواهد شد و از روز سه شنبه از سر گرفته خواهد شد.
تیم رده چهارمی شیرین فراز کرمانشاه از هفته چهاردهم لیگ آزادگان روز ۲۹ بهمن ماه در شیراز به مصاف برق رده دومی خواهد رفت