۱۳۸۸ اسفند ۵, چهارشنبه

تعلیق تیم به سرخوردگی جوانان و دوستداران فوتبال می انجامدورزشي


مدیر عامل باشگاه شیرین فراز گفت: حضور در لیگ دسته یک امتیاز بسیار ارزشمندی است که به کرمانشاه تعلق گرفته است و تعلیق شیرین فراز از تداوم حضور در آن سرخوردگی جوانان و دوستداران فوتبال را به همراه دارد.
سلمان کریمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، اظهار داشت: در هفته نخست دور برگشت به دلیل بدهکاری و تعلیق تیم نتوانستیم در مقابل برق شیراز به میدان برویم، برای هفته دوم نیز که قرار است تیم به مصاف گسترش فولاد تبریز برود هنوز رفع تعلیق نشده ایم، اما امیدواریم با حمایت مجمع نمایندگان، استاندار و مدیر کل تربیت بدنی موفق به رفع تعلیق تیم شویم.

کریمی در ادامه تصریح کرد: فوتبال از ابعاد مختلف دارای اهمیت بسزایی است، به گونه ای که حتی مقولات سیاسی و اقتصادی نیز از آن متاثر می شوند، به همین دلیل برای بسیاری از استانها حضور در لیگ دسته دوم هم افتخار بزرگی محسوب می شود، لذا باید همه تلاش کنند تا این تیم از بین نرود.
وی گفت: حضور شیرین فراز در لیگ برتر و لیگ دسته یک باعث توجه رسانه ها به استان می شود، اما این حضور هزینه های میلیارد تومانی برای باشگاه در بر دارد، بر این اساس هم اکنون این باشگاه با مشکلات مالی مواجه است و هر چند از شش ماه پیش رییس جمهور دستور داده است تا مشکلات این باشگاه حل شود، اما این مشکلات همچنان باقی است.
کریمی در پایان خاطر نشان ساخت: هم اکنون در تهران به سر می برم تا با حمایت مجمع نمایندگان و مسئولان این مشکل رفع شود و شیرین فراز بتواند در هفته پانزدهم به میدان برود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر