۱۳۸۸ بهمن ۳۰, جمعه

مدیر عامل شیرین فراز:به رفع تعلیق امیدواریم



مدیر عامل شیرین فراز کرمانشاه گفت:با توجه به وقفه یک هفته ای در لیگ آزادگان به دلیل برگزاری رقابتهای جام حذفی به رفع تعلیق این تیم تا ۱۵ روز آینده امیدواریم.
به گزارش روابط عمومی شیرین فراز،سلمان کریمی در برنامه زنده دریچه ای به ورزش زاگرس در خصوص تعلیق تیم فوتبال شیرین فراز اظهار داشت:این موضوع کاملا جدی است وبدون حمایت مسوولین استان و نمایندگان قادر به رفع آن نیستسم.
وی افزود:علیرغم آمادگی کامل بدلیل پرونده های موجود در کمیته انضباطی که مربوط به سالهای ۸۵ و ۸۶ فعالیت تیم هستند از بازی با برق شیراز محروم شدیم اما با این وجود با تمام توان در حال تمرین و حفظ آمادگی خود هستیم.
کریمی اظهار امیدواری کرد با توجه به تعطیلی هفته بعد لیگ به دلیل برگزاری لیگ حذفی با حمایت بیشتر مسوولین استان و نمایندگان با دریافت کمک ریاست جمهوری و پرداخت آن به حساب فدراسیون و جلب رضایت طلبکاران از هفته دوم بتوانیم مقابل حریفان صف آرایی کنیم.
مدیر عامل شیرین فراز در خصوص کمک ریاست جمهوری به این باشگاه نیز گفت:به دنبال سفر دوم هیئت دولت به استان و پیگیری های صورت گرفته مقرر شده است مبلغی به حساب فدراسیون جهت تسویه حساب با طلبکاران باشگاه پرداخت شود که به دلیل تشریفات اداری به طول انجامیده است و با توجه به شرایط پیش آمده امیدواریم این کمک بزودی به باشگاه تعلق یابد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر