۱۳۸۹ خرداد ۶, پنجشنبه

سرمربی گل گهر سیرجان:شیرین فراز توان صعود به لیگ برتر را دارد

سرمربی تیم گل گهر سیرجان پس از شکست سنگین تیمش مقابل شیرین فراز کرمانشاه در هفته بیست و دوم از دور برگشت لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور گفت: امروز روز خوبی برای بازی ما نبود و نتواستیم مطابق برنامه های از قبل تعیین شده حرکت کنیم.“حمید کللی فر ” عصر سه شنبه در ورزشگاه آزادی کرمانشاه به خبرنگاران گفت: با توجه به شناختی که از تیم شیرین فراز کرمانشاه داشتیم از نحوه بازی آنها مطلع بودیم و با برنامه های که داشتیم می توانستیم نتیجه ای بهتر کسب کنیم اما باید گفت امروز روز خوبی بود برای شیرین فراز بود.وی افزود: من از بازیکنام در بازی امروز راضی نبودم چرا که نتوانستند برنامه را در زمین پیاده کنند همچنین داوران دیدار ها بایستی بیشتر دقت کنند چرا که در این شرایط حساس ممکن است سوت اشتباه داور منجر به سقوط تیمی شود.کللی فر تیم شیرین فراز کرمانشاه را تیم خوبی دانست و گفت: این تیم با توجه به بازی که انجام داد پتانسیل صعود به لیگ برتر را دارد.در این دیدار که عصر روز گذشته در ورزشگاه آزادی کرمانشاه برگزار شد تیم شیرین فراز با نتیجه چهار بر یک گل گهر سیرجان را شکست داد و امتیازات خود را به ۳۲ رساند تا همچنان جایگاه ششم گروه دوم لیگ برتر را در اختیار داشته باشد.

۱۳۸۹ خرداد ۵, چهارشنبه

سرمربی شیرین فراز : احتمال صعود ما به لیگ برتر بیشتر شد


سرمربی تیم شیرین فراز کرمانشاه گفت: با این برد تیم شیرین فراز کرمانشاه اختلاف امتیاز خود را با تیم های بالاتر از خود کمتر کرد و احتمال صعود تیم ما به لیگ برتر بیشتر شد.
“میخائیل یونان پوران ” افزود: تیم شیرین فراز کرمانشاه چهار بازی دیگر پیش رو دارد که با این برد می توان گفت ۲۰ درصد احتمال صعود و حضور در لیگ برتر برای ما افزایش یافت که قطعا باعث امیدواری و بالا رفتن انگیزه بازیکنان شیرین فراز برای کسب امتیاز در بازیهای پیش رو خواهد بود.
وی در خصوص اعتراضات تیم مقابل به داوری بخصوص در خصوص آفساید بودن گل دوم شیرین فراز گفت: من نمی توانم در خصوص داوری میدان اظهار نظر کنیم اما ما با آفساید گیری تیم گل گهر را می شناختیم و برای فرار از تله آفساید آنها برنامه داشتیم.
وی ضمن تشکر از بازیکنان و تماشاچیان تیم شیرین فراز کرمانشاه گفت: بایستی از تماشاچیان پرشور تیم ما که همیشه حمایت خود را در قبال تیم شهرشان بخوبی انجام داده اند و نیز بازیکنان تیم که امروز بخصوص در نیمه دوم توانستند بازی بسیار خوبی ا به نمایش بگذارند تشکر کنم.

چهار گام دیگر تا اوج خوشبختی


شیرین فراز کرمانشاه را با پیروزی قاطع و روحیه بخش مقابل گل گهر سیرجان اختلاف خود با تیمهای بالانشین را کاهش داد تا هر ۵ تیم بالای جدول بیم و هراس از دست دادن جایگاه خود را بشتر احساس کنند.
پیروزی شیرین و دلچسب ۴ بر یک شیرین فراز مقابل گل گهر سیرجان در حالیکه تیم سیرجانی در ۵ دیدار آخر خود توانسته بود ۴ برد و یک تساوی کسب نماید نشان داد تیم شیرین فراز برای صعود به لیگ برتر هیچ چیزی کم ندارد و جزء سر سخت ترین مدعیان لیگ است.
نگاهی به جدول رده بندی لیگ دسته اول در گروه ب نشان می دهد شیرین فراز می تواند برای صعود امیدوار باشد،همچنانکه داماش،نفت،برق و… امیدوار هستند.
نساجی و آلمینیوم ۲ تیمی هستند که نفس شیرین فراز را پشت سر خود به شدت احساس می کنند و هرغفلت آنها موجب از دست رفتن جایگاهشان خواهد شد.
بازیهای آینده شیرین فراز اما همه چیز را مشخص خواهد کرد.
دیدارهای ۶ امتیازی با نفت،داماش و نساجی مازندران را اگر شیرین فرازی ها به سود خود خاتمه دهند یقین بدانید بار دیگر کرمانشاه رنگ لیگ برتر را خواهد دید.
در این میان دیدار با تیمهایی چون داماش و نفت در کرمانشاه برگزار می شود و تنها در جمع مدعیان دیدار با نساجی خارج از استان است .
با این تفاسیر این تیم برای آنکه شانس صعود خود را همچنان حفظ کند باید تمام توان خود را برای بردن مس سرچشمه در هفته بیست و سوم رقابتها به کار گیرد زیرا پیروزی بر مس سرچشمه برای شیرین فراز دروازه لیگ برتر است و روز ۲۱ خرداد برای کرمانشاهی های فوتبالدوست روز مهمی است که می طلبد شیرین فراز را با روحیه عالی و مضاعفی روانه کرمان نمایند.
دیدار رفت این دو تیم در کرمانشاه به سود شیرین فراز به پایان رسیده است.
از طرفی هوادارن شیرین فراز که این روزها بیش از هز زمان دیگری از تیم محبوبشان حمایت می کنند،بزرگترین سرمایه این تیم هستند.
حضور مشتاقانه تماشاگران کرمانشاهی در استادیوم در بازیهای اخیر سبب مضاعف شدن انرژی بازیکنان شیرین فراز شده است به نحوی که که این تیم در دیدارهای اخیر در ۲۰ و ۳۰ دقیقه اخیر با فشار تماشاگران همواره توانسته دروازه مهمان را باز کند.
برد قاطع ۴ بر یک شیرین فراز مقابل گل گهر سیرجان نشان داد این تیم پتانسیل های بالایی برای صعود دارد و تا صعود به لیگ برتر تنها ۴ گام دیگر باید بر دارد

۱۳۸۹ خرداد ۴, سه‌شنبه

اعلام برنامه مسابقات هفته بيست و سوم ليگ دسته يک

برنامه مسابقات لیگ دسته یک باشگاههای کشور از هفته بیست و سوم از سوی کمیته مسابقات اعلام شد.
جمعه:21/3/89 - ساعت 17:15
مس رفسنجان- شهرک صنعتی کاوه تهران-شهدا نوش آباد-رفسنجان
شاهین اهوا - داماش لرستان-تختی-اهواز
پیام مشهد - شهرداری تبریز-ثامن الائمه-مشهد
تربیت یزد - شموشک نوشهر-نصیری-یزد
سپاهان اصفهان - نفت آبادان-پلی اکریل-اصفهان
اتکا گستان - شهرداری بندرعباس-آزادی- گرگان
پیام مخابرات فارس - ایرانجوان بوشهر-حافظیه-شیراز
آلومینیوم هرمزگان - کوثر لرستان-تختی-بندرعباس
نفت تهران-برق شیراز - امیر آباد-تهران
پتروشیمی تبریز- مهرکام پارس تهران-تختی- تبریز
نساجی مازندران - گسترش فولاد تبریز-شهید وطنی-قائمشهر
گل گهر سیرجان - فولاد نوین اهواز-اختصاصی گل گهر-سیرجان
داماش گیلان - شن سا اراک-عضدی-رشت
مس سرچمشه کرمان - شیرین فراز کرمانشاه-شهید زینلی-سرچشمه

شیرین فراز با چهار گل گل گهر سیرجان را در هم کوبید

هفته بيست‌ودوم ليگ دسته اول فوتبال باشگاه‌هاي ايران عصر امروز با برگزاري 13 مسابقه در گروه‌هاي اول و دوم پيگيري شد.

در يكي از سرنوشت‌سازترين ديدارهاي گروه دوم نفت تهران كه با تفاضل گل بهتر نسبت به تيم‌هاي داماش گيلان و برق شيراز در صدر جدول اين گروه قرار داشت، ميزبان آلومينيوم هرمزگان رده چهارمي بود. اين ديدار كه حدود 9 دقيقه زمان تلف شده داشت، در پايان وقت‌هاي تلف شده مظفري زاده داور مسابقه يك ضربه پنالتي به سود نفت تهران اعلام كرد كه اين موضوع با اعتراض تماشاگران هرمزگاني همراه شد و با هجوم آنها به داخل زمين مسابقه اين ديدار نيمه تمام ماند.
در ديگر ديدار حساس اين گروه برق شيراز كه با 36 امتياز و تفاضل گل كمتر نسبت به نفت تهران و داماش گيلان در رتبه سوم قرار داشت، ميزبان تيم رده پنجمي نساجي قائمشهر بود كه با نتيجه يك بر صفر مقابل ميهمان خود به پيروزي رسيد و با توجه به ناتمام ماندن ديدار نفت تهران موقتأ به صدر جدول اين گروه صعود كرد.
شاگردان كلانتري كه از شانس‌هاي اصلي صعود به ليگ برتر در اين گروه محسوب مي‌شوند، با برتري برابر ميهمان خود راه را براي اين امر هموار ساختند.
نتايج مسابقات هفته بيست‌ودوم:
شاهين اهواز صفر - مس رفسنجان 2 (تختي - اهواز)
شهرداري تبريز 2 - شهرك صنعتي كاوه تهران يك (تختي - تبريز)
داماش لرستان 2 - تربيت يزد يك (تختي - دورود)
نفت آبادان 3 - پيام خراسان صفر (تختي - آبادان)
شموشك نوشهر يك - اتكا گلستان يك (شهدا - نوشهر)
ايرانجوان بوشهر 2 - سپاهان نوين اصفهان يك (شهيد بهشتي - بوشهر)
شهرداري بندرعباس صفر - پيام مخابرات فارس صفر (تختي - بندرعباس)
نفت تهران - آلومينيوم هرمزگان (اميرآباد - تهران)( نيمه تمام ماند)
مهركام پارس تهران 2 - كوثر لرستان يك (امام خميني - اسلامشهر)
برق شيراز يك - نساجي مازندران صفر (اختصاصي برق - شيراز)
فولاد نوين اهواز 2 - پتروشيمي تبريز صفر (اختصاصي فولاد - اهواز)
شيرين فراز كرمانشاه 4 - گل گهر سيرجان يك (آزادي - كرمانشاه)
شن سا اراك صفر - مس سرچشمه صفر (امام خميني - اراك)
ديدار تيم‌هاي گسترش فولاد تبريز و داماش گيلان هم به دليل حضور نماينده تبريز در فينال جام حذفي مقابل پرسپوليس تهران در سوم خردادماه به تاريخ ديگري موكول شد

۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۴, جمعه

پتروشيمي تبريز و کرمانشاه مساوي کردند



ديدار تيم هاي پتروشيمي تبريز و شيرين فراز کرمانشاه از هفته بيست و يکم رقابت هاي فوتبال دسته اول باشگاه هاي کشور با نتيجه تساوي به پايان رسيد.

در اين ديدار که در ورزشگاه تختي تبريز انجام شد، دو تيم پس از 90 دقيقه تلاش به تساوي يک بر يک رضايت دادند.
در اين بازي ابتدا تيم شيرين فراز در دقيقه 65 توسط "جان جانو" به گل دست يافت و يک بر صفر پيش افتاد اما درست 9 دقيقه بعد و در دقيقه 74 بازي ، محمد شجاع گل تساوي را وارد دروازه شيرين فراز کرد.
"بوريس راسيپوديچ" در دقيقه 80 بازي يک ضربه پنالتي به نفع پتروشيمي را به بيرون زد تا پتروشيمي تبريز از سه امتياز حساس اين ديدار به يک امتياز بسنده کرده و نتواند شکست 2 بر صفر ديدار رفت را تلافي کند.
امير حسين فتاحي، حسين رحيم پور و جواد مداح کار داوري اين ديدار را بر عهده داشتند.
پتروشيمي تبريز با کسب يک امتياز اين ديدار صاحب 22 امتياز شد و شيرين فراز کرمانشاه نيز جمع امتيازات خود را به عدد 29 رساند.

نتایج پایانی هفته بيست و يكم ليگ دسته اول


پتروشیمی تبريز 1 - شیرین فراز1
آلومينيوم هرمزگان2 مهرکام پارس تهران1
نساجي قائمشهر2 نفت تهران2
کوثر لرستان0 فولاد نوين اهواز0
اتکا گلستان1 داماش لرستان0
تربيت يزد1 شاهين اهواز0
داما ش گيلان2 برق شيراز1

گل گهر سيرجان2 شن سا اراک1

۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۱, سه‌شنبه

برنامه هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ دسته اول

برنامه هفته بیست و دوم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور اعلام شد. به گزارش روابط عمومی باشگاه شیرین فراز کرمانشاه،از سوی کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برنامه هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور اعلام شد که زمان و مکان برگزاری این دیدارها به شرح زیر است:
سه شنبه ۴/۳/۸۹
گروه الف:
* شاهین اهواز – مس رفسنجان، ساعت ۱۶، ورزشگاه تختی اهواز
* صنعت نفت آبادان – پیام خراسان، ساعت ۱۶، ورزشگاه تختی آبادان
* شهرداری تبریز – کاوه تهران، ساعت ۱۶، ورزشگاه تختی تبریز
* داماش لرستان – تربیت یزد، ساعت ۱۶، ورزشگاه تختی دورود
* شموشک نوشهر – اتکا گلستان، ساعت ۱۶، ورزشگاه شهدا نوشهر
* ایرانجوان بوشهر – سپاهان نوین اصفهان، ساعت ۱۶، ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر
* شهرداری بندرعباس – پیام مخابرات فارس، ساعت ۱۶، ورزشگاه تختی بندرعباس
گروه ب:
* نفت تهران – آلومینیوم هرمزگان، ساعت ۱۶، ورزشگاه امیری تهران
* مهرکام پارس تهران – کوثر لرستان، ساعت ۱۶، ورزشگاه امام خمینی(ره) اسلامشهر
* برق شیراز – نساجی مازندران، ساعت ۱۶، ورزشگاه اختصاصی برق شیراز
* فولادنوین اهواز – پتروشیمی تبریز، ساعت ۱۶، ورزشگاه اختصاصی فولاد اهواز
* شیرین فراز کرمانشاه – گل‌گهر سیرجان، ساعت ۱۶، ورزشگاه آزادی کرمانشاه
* شن‌سا اراک – مس سرچشمه، ساعت ۱۶، ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
* گسترش فولاد تبریز – داماش گیلان، ساعت ۱۶، ورزشگاه یادگار امام تبریز( این دیدار به علت برگزاری دیدار برگشت فینال جام حذفی بین پرسپولیس و گسترش به زمان دیگری موکول شد

۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۰, دوشنبه

محمود فکری مربی سابق تیم شیرین فراز کرمانشاه از این باشگاه شکایت کرد

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، مدیر عامل شیرین فراز در خصوص این پرونده گفت: خوشبختانه تمامی اسناد و مدارک پرداختی فکری در باشگاه موجود است و وی بابت هیچ سالی از باشگاه طلبکار نیست.
سلمان کریمی در ادامه خاطر نشان ساخت: در خصوص طلب سال ۸۶ نیز این بازیکن متعهد شده است در صورت پرداخت کمک ریاست جمهوری ادعایی داشته باشد.
جلسه رسیدگی به این پرونده قرار است امروز (20 اردیبهشت) در کمیته انضباطی با حضور وکیل باشگاه شیرین فراز و فکری برگزار شود.
فکری پس از کسب نتایج ضعیف در ۷ هفته نخست رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال از کار برکنار شد.


۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۹, یکشنبه

تیم فوتبال شیرین فراز کرمانشاه در دیداری دوستانه تیم مهرکام پارس را مغلوب خود ساخت

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، شیرین فراز در حالی بر این تیم غلبه کرد که تمامی نفرات اصلی در ترکیب آن حضور داشتند و با این پیروزی روحیه بازیکنان شیرین فراز براری رویارویی با پتروشیمی تبریز تقویت شد.
تیم فوتبال شیرین فراز پس از استراحت چند روزه به خاطر وقفه در مسابقات لیگ دسته اول، به مصاف تیم فوتبال مهرکام تهران رفت و توانست این تیم را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.
تک گل این دیدار که در زمین شماره دو آزادی تهران و در حضور برخی از مربیان تیمهای لیگ یک و خبرنگاران برگزار شد در دقیقه ۷۰ توسط حامد اکبری بدست آمد.
گفتنی است، تیمهای شیرین فراز کرمانشاه و پتروشیمی تبریز روز جمعه (۲۴ اردیبهشت ماه) قرار است رو در روی یکدیگر قرار گیرند. قبلا و در دیدار رفت دو تیم، شیرین فراز موفق به شکست ۲ بر صفر تیم مقابل شده است.

شیرین فراز بدون حمایت مالی در لیگ برتر موفق نخواهد بود



مدیر عامل باشگاه شیرین فراز کرمانشاه گفت: در صورت صعود به رقابتهای لیگ برتر، حضور شیرین فراز بدون حمایتهای مالی چندان دوام نخواهد داشت.

سلمان کریمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، با تاکید بر اینکه هدف اصلی باشگاه صعود به رقابتهای لیگ برتر است، اظهار داشت: حضور یک تیم در لیگ برتر دست کم 6 میلیارد تومان هزینه در بر دارد و با توجه به چنین مبلغی به تنهایی و بدون کمک مالی توانایی حفظ تیم در رقابتهای لیگ برتر را نخواهیم داشت.
کریمی در ادامه تصریح کرد: اگر به لیگ برتر صعود کنیم و هیچ کمک مالی به باشگاه صورت نگیرد، سال بعد از آن دوباره به لیگ دسته یک سقوط خواهیم کرد که این امر به سرخوردگی مردم و دوستداران فوتبال منجر می شود، لذا تاکید دارم اگر قصد صعود به لیگ برتر را داریم می بایست بستر لازم برای تداوم حضور فراهم شود.
مدیر عامل باشگاه شیرین فراز در خصوص حمایت های مالی مسئولین از باشگاه اظهار داشت: هر جا صحبت از کمک به باشگاه می شود مسئولین استانی اعلام می کنند تیم جزء بخش خصوصی است و نمی توانند کمک کنند و این در حالی است که مشکل تعلیق برای تیم ما همچنان باقی است و اگر حل نشود حضور باشگاه در مسابقات ممنوع می شود.
وی در ادامه افزود: در حال حاضر به دلیل مشکلات مالی قادر به پرکردن دو جای خالی در تیم نیستیم، حتی چهار بازیکن را از لیست خارج کرده ایم و هم اکنون تیم با 21 نفر بازی می کند.
کریمی ادامه داد: مردم کرمانشاه بخصوص هواداران شیرین فراز برای تیم سنگ تمام گذاشته اند و با تمام وجود از تیم حمایت کرده اند و تصور می کنم هر امتیازی که گرفتیم به واسطه حمایت مردم استان بوده است.
سلمان کریمی در خاتمه گفت: امیدواریم از شش بازی باقی مانده امتیاز لازم را کسب کنیم و تیم دوم جدول شویم

۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۴, سه‌شنبه

برنامه هفته بيست و يكم ليگ دسته اول اعلام شد


برنامه مسابقات به شرح زير است:

جمعه: 24 ارديبهشت-ساعت 16:30-هفته بيست و يکم
آلومينيوم هرمزگان-مهرکام پارس تهران-تختي-بندرعباس
نساجي قائمشهر-نفت تهران-شهيد وطني-قائمشهر
کوثر لرستان- فولاد نوين اهواز-تختي-خرم آباد
داماش گيلان-برق شيراز-عضدي-رشت
پتروشيمي تبريز- شيرين فراز کرمانشاه-تختي تبريز
مس سرچشمه کرمان-گسترش فولاد تبريز-شهيد زينلي-سرچشمه-اين مسابقه به دليل ديدار گسترش فولاد تبريز و پرسپوليس تهران درتاريخ 22 ارديبهشت متعاقبا اعلام مي شود.
گل گهر سيرجان-شن سا اراک-اختصاصي گل گهر-سيرجان
اتکا گلستان-داماش لرستان-آزادي-گرگان
سپاهان اصفهان-شهرداري بندرعباس-صفائيه-اصفهان
مس رفسنجان-شهرداري تبريز-شهدا نوش آباد-رفسنجان
شهرک صنعتي کاوه تهران-نفت آبادان-شهرداري قدس-تهران
پيام خراسان-ايران جوان بوشهر-ثامن الائمه-مشهد
پيام مخابرات فارس-شموشک نوشهر-دستغيب-شيراز
تربيت يزد-شاهين اهواز-نصيري-يزد