۱۳۸۹ خرداد ۵, چهارشنبه

چهار گام دیگر تا اوج خوشبختی


شیرین فراز کرمانشاه را با پیروزی قاطع و روحیه بخش مقابل گل گهر سیرجان اختلاف خود با تیمهای بالانشین را کاهش داد تا هر ۵ تیم بالای جدول بیم و هراس از دست دادن جایگاه خود را بشتر احساس کنند.
پیروزی شیرین و دلچسب ۴ بر یک شیرین فراز مقابل گل گهر سیرجان در حالیکه تیم سیرجانی در ۵ دیدار آخر خود توانسته بود ۴ برد و یک تساوی کسب نماید نشان داد تیم شیرین فراز برای صعود به لیگ برتر هیچ چیزی کم ندارد و جزء سر سخت ترین مدعیان لیگ است.
نگاهی به جدول رده بندی لیگ دسته اول در گروه ب نشان می دهد شیرین فراز می تواند برای صعود امیدوار باشد،همچنانکه داماش،نفت،برق و… امیدوار هستند.
نساجی و آلمینیوم ۲ تیمی هستند که نفس شیرین فراز را پشت سر خود به شدت احساس می کنند و هرغفلت آنها موجب از دست رفتن جایگاهشان خواهد شد.
بازیهای آینده شیرین فراز اما همه چیز را مشخص خواهد کرد.
دیدارهای ۶ امتیازی با نفت،داماش و نساجی مازندران را اگر شیرین فرازی ها به سود خود خاتمه دهند یقین بدانید بار دیگر کرمانشاه رنگ لیگ برتر را خواهد دید.
در این میان دیدار با تیمهایی چون داماش و نفت در کرمانشاه برگزار می شود و تنها در جمع مدعیان دیدار با نساجی خارج از استان است .
با این تفاسیر این تیم برای آنکه شانس صعود خود را همچنان حفظ کند باید تمام توان خود را برای بردن مس سرچشمه در هفته بیست و سوم رقابتها به کار گیرد زیرا پیروزی بر مس سرچشمه برای شیرین فراز دروازه لیگ برتر است و روز ۲۱ خرداد برای کرمانشاهی های فوتبالدوست روز مهمی است که می طلبد شیرین فراز را با روحیه عالی و مضاعفی روانه کرمان نمایند.
دیدار رفت این دو تیم در کرمانشاه به سود شیرین فراز به پایان رسیده است.
از طرفی هوادارن شیرین فراز که این روزها بیش از هز زمان دیگری از تیم محبوبشان حمایت می کنند،بزرگترین سرمایه این تیم هستند.
حضور مشتاقانه تماشاگران کرمانشاهی در استادیوم در بازیهای اخیر سبب مضاعف شدن انرژی بازیکنان شیرین فراز شده است به نحوی که که این تیم در دیدارهای اخیر در ۲۰ و ۳۰ دقیقه اخیر با فشار تماشاگران همواره توانسته دروازه مهمان را باز کند.
برد قاطع ۴ بر یک شیرین فراز مقابل گل گهر سیرجان نشان داد این تیم پتانسیل های بالایی برای صعود دارد و تا صعود به لیگ برتر تنها ۴ گام دیگر باید بر دارد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر