۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۹, یکشنبه

شیرین فراز بدون حمایت مالی در لیگ برتر موفق نخواهد بود



مدیر عامل باشگاه شیرین فراز کرمانشاه گفت: در صورت صعود به رقابتهای لیگ برتر، حضور شیرین فراز بدون حمایتهای مالی چندان دوام نخواهد داشت.

سلمان کریمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، با تاکید بر اینکه هدف اصلی باشگاه صعود به رقابتهای لیگ برتر است، اظهار داشت: حضور یک تیم در لیگ برتر دست کم 6 میلیارد تومان هزینه در بر دارد و با توجه به چنین مبلغی به تنهایی و بدون کمک مالی توانایی حفظ تیم در رقابتهای لیگ برتر را نخواهیم داشت.
کریمی در ادامه تصریح کرد: اگر به لیگ برتر صعود کنیم و هیچ کمک مالی به باشگاه صورت نگیرد، سال بعد از آن دوباره به لیگ دسته یک سقوط خواهیم کرد که این امر به سرخوردگی مردم و دوستداران فوتبال منجر می شود، لذا تاکید دارم اگر قصد صعود به لیگ برتر را داریم می بایست بستر لازم برای تداوم حضور فراهم شود.
مدیر عامل باشگاه شیرین فراز در خصوص حمایت های مالی مسئولین از باشگاه اظهار داشت: هر جا صحبت از کمک به باشگاه می شود مسئولین استانی اعلام می کنند تیم جزء بخش خصوصی است و نمی توانند کمک کنند و این در حالی است که مشکل تعلیق برای تیم ما همچنان باقی است و اگر حل نشود حضور باشگاه در مسابقات ممنوع می شود.
وی در ادامه افزود: در حال حاضر به دلیل مشکلات مالی قادر به پرکردن دو جای خالی در تیم نیستیم، حتی چهار بازیکن را از لیست خارج کرده ایم و هم اکنون تیم با 21 نفر بازی می کند.
کریمی ادامه داد: مردم کرمانشاه بخصوص هواداران شیرین فراز برای تیم سنگ تمام گذاشته اند و با تمام وجود از تیم حمایت کرده اند و تصور می کنم هر امتیازی که گرفتیم به واسطه حمایت مردم استان بوده است.
سلمان کریمی در خاتمه گفت: امیدواریم از شش بازی باقی مانده امتیاز لازم را کسب کنیم و تیم دوم جدول شویم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر