۱۳۸۹ آبان ۷, جمعه

نتیجه نهایی

شیرین فرازابومسلم
شیرین فراز کرمانشاه 0 ابومسلم خراسان 0

۱۳۸۹ آبان ۵, چهارشنبه

سرمربی تیم شیرین فراز: ۳ امتیاز بازی با ابومسلم از آن شیرین فراز است

سرمربی تیم شیرین فراز کرمانشاه گفت: در هفته سوم از رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال به مصاف ابومسلم مشهد رفته و به احتمال زیاد این تیم را شکست خواهیم دارد.
مجید آقاجری ،اظهار داشت: تعطیلی سه هفته پیش به ضرر ما که ۴ امتیاز کسب کرده بودیم و به سود ابومسلم که هیچ امتیازی ندارد ،است و باعث شد از فشار بر روی ابومسلمی ها کاسته و این تیم به حالت عادی بازگردد.
آقاجری گفت: طی این سه هفته تمرکز تمرینات تیم بر اساس نقاط قوت و ضعف تیم ابومسلم بوده است و شیرین فراز در این هفته تنها به هدف برد پا به میدان می گذارد.
وی افزود: هر چند شیرین فراز تیمی جوان است و ۱۰ نفر از بازیکنان آن از دسته ۳ به تیم آمده اند، اما من مثبت فکر می کنم و به توانمندیهای تیم اعتقاد دارم.
آقاجری در خصوص وضعیت شیرین فراز در جدول رده بندی اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت تیمها در جدول چندان اهمیتی ندارد، اما شیرین فراز به طور کلی چهار امتیاز از دو بازی خود کسب کرده و در حال حاضر در رده دوم جدول قرار دارد.
وی در خاتمه با اشاره با اینکه دیدار مقابل ابومسلم به میزبانی کرمانشاه در روز جمعه و در استادیوم آزادی راس ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه برگزار می شود، گفت: هر چند مصدومیت سالاروند برای حضور در میدان برطرف شده است اما تصور نمی کنم برای بازی ۹۰ دقیقه ای آماده باشد، غیر از این بازیکن تمامی دیگر اعضا تیم بدون هیچ گونه مشکلی در تیم حضور دارند.
لازم به ذکر است تماشای این دیدار برای تماشاچیان رایگان است

۱۳۸۹ مهر ۲۹, پنجشنبه

رويا رويي تيم شيرين فراز و ابومسلم براي سومين بار

در راستای بازی های لیگ دسته یک فوتبال کشور «جام آزادگان» و در هفته سوم، دو تیم فوتبال شیرین فراز کرمانشاه و ابومسلم خراسان ۷ آبان ماه به مصاف یکدیگر می روند. این در حالیست که با گذشت یکماه از رقابتهای لیگ آزادگان تیمها تاکنون هرکدام ۲ بازی برگزار کرده اند. با این حال این دو تیم روز جمعه ۷ آبان ماه ساعت 14:30 در استادیوم آزادی کرمانشاه به مصاف یکدیگر خواهند رفت. شیرین فراز و ابومسلم تاکنون ۲ بار با یکدیگر دیدار کرده اند که تیم ابومسلم در هر ۲ دیدار به پیروزی ۲ بر صفر و یک بر صفر دست یافته است. آخرین دیدار ۲ تیم در رقابتهای لیگ برتر سال ۸۷ در مشهد به سود ابومسلم به پایان رسید. شیرین فراز امیدوار است مصدومانش تا روز بازی به ابومسلم آماده مسابقه شوند. در حال حاضر هر دو تیم در حال انجام تمرینات خود هستند.

مصدومیت فرشاد سالاروند هافبک تکنیکی شیرین فراز برطرف شد


پس از برطرف شدن مصدومیت این بازیکن، وی هم اکنون تمرینات خود را آغاز کرده است تا قادر باشد در دیدار شیرین فراز مقابل ابومسلم حضور پیدا کند.
این بازیکن پیش از دیدار با پیام شیراز به شدت از ناحیه پای چپ آسیب دیده بود، اما هم اکنون پس از باز کردن گچ پا تمرینات خود را با تیم آغاز کرده است.
کادر فنی شیرین فراز امیدوار است این بازیکن کلیدی خود را در دیدار با ابومسلم در اختیار داشته باشد.
همچنین حامد اکبری دیگر هافبک تکنیکی شیرین فراز روز سه شنبه در تمرینات گروهی تیم با آسیب دیدگی خفیفی مواجه شد، اما گفته می شود مشکل وی چندان جدی نیست.

سجاد خسروی مهاجم شیرین فراز نیز که به همراه تیم ملی فوتبال دانشجویان ایران در والنسیا اسپانیا موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی جهان شد، از روز یکشنبه تمریناتش را با شیرین فراز از سر گرفت. این بازیکن در دیدار مقابل پیام شیراز غایب بود.

۱۳۸۹ مهر ۲۵, یکشنبه

بازی بعد شیرین فراز کرمانشاه

شیرین فراز ابومسلم

شیرین فراز کرمانشاه _ ابومسلم خراسان

۱۳۸۹ مهر ۲۰, سه‌شنبه

شیرین فراز آراغرب را گلباران کرد

تیم فوتبال شیرین فراز کرمانشاه در دیداری دوستانه موفق به شکست آرا غرب شد.
به گزارش روابط عمومی باشگاه شیرین فراز،دیدار دوستانه تیمهای شیرین فراز و آرا غرب روز دوشنبه با نتیجه ۵ بر یک به سود شیرین فراز به پایان رسید.
برای شیرین فراز در این دیدار فرزاد ایزد(۲گل)سجاد زند کریمی،مدافع حریف و مجید نوروزی گل زنی کردند.
ضمن اینکه تک گل آرا غرب نیزدر این مسابقه از روی نقطه پنالتی بدست آمد.
شیرین فراز که تا پایان هفته دوم رقابتهای لیگ آزادگان با یک پیروزی و یک تساوی ۴ امتیازی است در هفته سوم باید در کرمانشاه به مصاف ابومسلم خراسان برود.
ابومسلم خراسان از جمله تیمهای ریشه دار فوتبال ایران است که پس از سالها حضور در لیگ برتر در این فصل به رقابتهای لیگ یک سقوط کرده است.
شیرین فراز ها قرار است تا پیش از رقابت با این تیم حداقل یک دیدار تدارکاتی نیز با تیمهای لیگ یک برگزار نمایند.

۱۳۸۹ مهر ۱۷, شنبه

شیرین فراز ۱۰ نفره یک امتیاز در شیراز دشت کرد

تیم فوتبال شیرین فراز کرمانشاه در غیاب ۳ بازیکن اصلی خود و علیرغم ۱۰ نفره شدن یک امتیاز در شیراز دشت کرد.
به گزارش روابط عمومی باشگاه شیرین فراز؛این بازی که عصر پنجشنبه از هفته دوم و از گروه ب این رقابتها در ورزشگاه شهدای ارتش شیراز برگزار شد، دو تیم به تساوی بدون گل دست یافتند.
هر دو تیم در نیمه نخست یک بازی متعا دل را به نمایش گذاشتند اما در نیمه دوم تیم شیرین فراز بازی بهتری را نسبت به حریفش انجام داد .
محمد نوروزی از شیرین فراز در دقیقه ۷۰ با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شد.فرهمندیان بازیکن پیام شیراز نیز در دقیقه ۹۰ مسابقه با دستور داور از زمین اخراج شد.
جعفرحیدری ، دیوید میکروم و فرزاد ایزد از تیم شیرین فراز با دریافت کارت زرد جریمه شدند .
قضاوت این بازی را احمد صالحی به کمک کیانوش داوود زاده و سجاد توری به عهده داشتند .بیش از یک هزار تماشاگر از این بازی دیدن کردند .
در حاشیه این دیدار
مدیرکل و معاونین اداره کل تربیت بدنی فارس به همراه تنی چند از دیگر مسولان استان نظاره گر این بازی بازی بودند .
سلمان کریمی مدیر عامل شیرین فراز به دلیل مشکلات پروازی نتوانست تیمش را در این دیدار همراهی نماید.
سجاد خسروی به دلیل اعزام به والنسیا با تیم ملی دانشجویان ایران،فرشاد سالاروند به دلیل مصدومیت و کوشا بهایی پور به دلیل مصدومیت نتوانستند شیرین فراز را در این دیدار همراهی

۱۳۸۹ مهر ۱۶, جمعه

نتايج کامل هفته دوم ليگ دسته اول فوتبال

در حساس‌ترين ديدارهاي امروز و از گروه اول مقاومت سپاسي در اصفهان مقابل فولادنطنز متوقف شد و کاوه در ديداري حساس مقابل پيام مشهد نخستين پيروزي‌اش را جشن گرفت.

از گروه دوم نيز فولادگستر مصاف فولادها را 2 بر يک از فولاد يزد برد و استقلال اهواز و برق شيراز نيز در دومين هفته پياپي با شکست مواجه شدند و در هفته دوم به ترتيب مقابل مقابل مس سرچشمه رفسنجان و سپيدرود بازي را واگذار کردند.

نتايج کامل هفته دوم به شرح زير است:

گروه اول:
فولاد نطنز صفر - مقاومت سپاسي شيراز صفر
کاوه تهران يک - پيام مشهد صفر
شهرداري ياسوج صفر - داماش گيلان صفر
همياري اراک صفر - شهرداري بندرعباس صفر
تربيت يزد 3 - گل گهرسيرجان يک
اتکا گرگان يک - ماشين سازي تبريز يک
مس رفسنجان يک - نفت مسجد سليمان يک

گروه دوم:
گسترش فولاد تبريز 2 - فولاد يزد يک
داماش لرستان 2 - نساجي مازندران يک
استقلال اهواز يک - مس سرچشمه رفسنجان 3
سپيدرود رشت 3 - برق شيراز يک
ابومسلم مشهد يک - ايران جوان بوشهر صفر
پيام مخابرات شيراز صفر - شيرين فراز کرمانشاه صفر

هفته دوم اين رقابت‌ها فردا با برگزاري يک ديدار به پايان مي‌رسد که طي آن تيم‌هاي آلومينيوم هرمزگان و صنعت ساري از ساعت 15 در بندرعباس و از گروه دوم اين رقابت‌ها به مصاف هم مي‌روند.

۱۳۸۹ مهر ۱۵, پنجشنبه

شیرین فراز یک امتیاز از پيام مخابرات فارس گرفت


نتیجه پایانی




0....................................................0

۱۳۸۹ مهر ۱۳, سه‌شنبه

شیرین فراز در جام حذفی شرکت نمی کند

تیم شیرین فراز امسال هم برای دومین سال پیاپی از رقابتهای جام حذفی کنار کشیده است.

به گزارش روابط عمومی باشگاه شیرین فراز سلمان کریمی مدیر عامل شیرین فراز در گفتگویی با اعلام این مطلب افزود:شیرین فراز مانند سال گذشته در این دوره از رقابتهای جام حذفی نیز شرکت نخواهد کرد.

وی با اشاره به قرعه کشی عجیب رقابتهای لیگ حذفی اظهار داشت:طبق قرعه باید در دیدار اول به مصاف قهرمان استان سیستان و بلوچستان میرفتیم که با توجه به بعد مسافت و دشواری سفر به این استان و نزدیکی به رقابتهای هفته نخست لیگ آزادگان امسال نیز به ناچار مجبور به انصراف شدیم.

وی در ادامه افزود:فدراسیون فوتبال بهتر است با برنامه ریزی بهتری تیمهای لیگ دسته اول را نیز مانند لیگ برتر از دور دوم و سوم در گیر مسابقات حذفی نماید.

شیرین فراز پنجشنبه در شیراز به میدان می رود

تیم فوتبال شیرین فراز روز پنجشنبه ۱۵ مهرماه در شیراز مقابل پیام این شهر به میدان خواهد رفت.
به گزارش روابط عمومی باشگاه شیرین فراز این دیدار قرار است راس ساعت ۱۵ روز پنجشنبه در شیراز برگزار شود.
بازیکنان و کادر فنی شیرین فراز برای رویارویی با پیام روز چهارشنبه از طریق پرواز مستقیم کرمانشاه-شیراز عازم این شهر خواهند شد.
آخرین خبرها از شیرین فراز حاکیست فراد سالاروند کاپیتان شیرین فراز که در تمرینات دچار آسیب دیدگی شده بود می تواند شیرین فراز را در این دیدار همراهی نماید اما وضعیت حضور کوشا بهایی پور مهاجم گلزن شیرین فراز در دیدار مقابل پیام شیراز هنوز مشخص نیست.
سایر بازیکنان شیرین فراز برای این دیدار در آمادگی کامل به سر می برند.

۱۳۸۹ مهر ۱۰, شنبه

تیم شیرین فراز در یک دیدار دوستانه با پاس همدان با نتیجه دو به یک بازی را واگذار کرد.

تیم پاس با ترکیب اصلی خود وارد زمین شده بود و بازیکنان ما با تمام وجود حتی بهتر از تیم حریف بازی کردند، اما بازی در ورزشگاه همدان و تیم داوری نیز از شهر همدان بود و مسئولین باشگاه پاس قصد داشتند تیم خود را از لحاظ روانی در شرایطی مطلوب نگه دارند، به همین دلیل داوران بازی در چندین صحنه به سود تیم پاس سوت زدند و چند گل ما را نپذیرفتند و پنالتی که منجر به گل پاس شد را به ناحق اعلام کردند.
وی در ادامه تصریح کرد: البته هدف ما از این بازی محک زدن بازیکنان بود که به نتایج خوبی رسیدم و ثابت کردیم در مقابل تیم های بزرگ و لیگ برتری بسیار قوی بازی خواهیم کرد.
کریمی در خصوص ترکیب خط دفاعی خود در بازی آینده گفت: در این بازی به شناسایی بازیکنان در ترکیب خط دفاعی پرداختیم تا برای بازی با پیام شیراز به ترکیب اصلی خود دست پیدا کنیم.

مدیرعامل باشگاه شیرین فراز در خصوص مهاجمین این تیم گفت: متاسفانه در این بازی ما از چند مهاجم خود نتوانستیم استفاده کنیم، کوشا بهایی پور مصدوم بود و سجاد خسروی به همراه تیم ملی دانشجویان در اسپانیا به سر می برد.

وی ادامه داد: امیدواریم که کوشا بهایی پور برای بازی آینده در شیراز آماده شود ولی قطعا از وجود سجاد خسروی در آن بازی بی بهره خواهیم بود.

کریمی در خصوص اخبار بعضی از خبرگزاری ها در مورد انتقال باشگاه شیرین فراز به نقاط دیگر کشور گفت: اعلام می کنم شیرین فراز کرمانشاه هم اکنون قصد انتقال به هیچ جای ایران را ندارد و با تمام توان در کرمانشاه برای مردم کرمانشاه بازی خواهد کرد