۱۳۸۹ آبان ۵, چهارشنبه

سرمربی تیم شیرین فراز: ۳ امتیاز بازی با ابومسلم از آن شیرین فراز است

سرمربی تیم شیرین فراز کرمانشاه گفت: در هفته سوم از رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال به مصاف ابومسلم مشهد رفته و به احتمال زیاد این تیم را شکست خواهیم دارد.
مجید آقاجری ،اظهار داشت: تعطیلی سه هفته پیش به ضرر ما که ۴ امتیاز کسب کرده بودیم و به سود ابومسلم که هیچ امتیازی ندارد ،است و باعث شد از فشار بر روی ابومسلمی ها کاسته و این تیم به حالت عادی بازگردد.
آقاجری گفت: طی این سه هفته تمرکز تمرینات تیم بر اساس نقاط قوت و ضعف تیم ابومسلم بوده است و شیرین فراز در این هفته تنها به هدف برد پا به میدان می گذارد.
وی افزود: هر چند شیرین فراز تیمی جوان است و ۱۰ نفر از بازیکنان آن از دسته ۳ به تیم آمده اند، اما من مثبت فکر می کنم و به توانمندیهای تیم اعتقاد دارم.
آقاجری در خصوص وضعیت شیرین فراز در جدول رده بندی اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت تیمها در جدول چندان اهمیتی ندارد، اما شیرین فراز به طور کلی چهار امتیاز از دو بازی خود کسب کرده و در حال حاضر در رده دوم جدول قرار دارد.
وی در خاتمه با اشاره با اینکه دیدار مقابل ابومسلم به میزبانی کرمانشاه در روز جمعه و در استادیوم آزادی راس ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه برگزار می شود، گفت: هر چند مصدومیت سالاروند برای حضور در میدان برطرف شده است اما تصور نمی کنم برای بازی ۹۰ دقیقه ای آماده باشد، غیر از این بازیکن تمامی دیگر اعضا تیم بدون هیچ گونه مشکلی در تیم حضور دارند.
لازم به ذکر است تماشای این دیدار برای تماشاچیان رایگان است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر