۱۳۸۹ مهر ۱۰, شنبه

تیم شیرین فراز در یک دیدار دوستانه با پاس همدان با نتیجه دو به یک بازی را واگذار کرد.

تیم پاس با ترکیب اصلی خود وارد زمین شده بود و بازیکنان ما با تمام وجود حتی بهتر از تیم حریف بازی کردند، اما بازی در ورزشگاه همدان و تیم داوری نیز از شهر همدان بود و مسئولین باشگاه پاس قصد داشتند تیم خود را از لحاظ روانی در شرایطی مطلوب نگه دارند، به همین دلیل داوران بازی در چندین صحنه به سود تیم پاس سوت زدند و چند گل ما را نپذیرفتند و پنالتی که منجر به گل پاس شد را به ناحق اعلام کردند.
وی در ادامه تصریح کرد: البته هدف ما از این بازی محک زدن بازیکنان بود که به نتایج خوبی رسیدم و ثابت کردیم در مقابل تیم های بزرگ و لیگ برتری بسیار قوی بازی خواهیم کرد.
کریمی در خصوص ترکیب خط دفاعی خود در بازی آینده گفت: در این بازی به شناسایی بازیکنان در ترکیب خط دفاعی پرداختیم تا برای بازی با پیام شیراز به ترکیب اصلی خود دست پیدا کنیم.

مدیرعامل باشگاه شیرین فراز در خصوص مهاجمین این تیم گفت: متاسفانه در این بازی ما از چند مهاجم خود نتوانستیم استفاده کنیم، کوشا بهایی پور مصدوم بود و سجاد خسروی به همراه تیم ملی دانشجویان در اسپانیا به سر می برد.

وی ادامه داد: امیدواریم که کوشا بهایی پور برای بازی آینده در شیراز آماده شود ولی قطعا از وجود سجاد خسروی در آن بازی بی بهره خواهیم بود.

کریمی در خصوص اخبار بعضی از خبرگزاری ها در مورد انتقال باشگاه شیرین فراز به نقاط دیگر کشور گفت: اعلام می کنم شیرین فراز کرمانشاه هم اکنون قصد انتقال به هیچ جای ایران را ندارد و با تمام توان در کرمانشاه برای مردم کرمانشاه بازی خواهد کرد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر