۱۳۸۸ آبان ۲۶, سه‌شنبه

هفته ششم لیگ آزادگان و یک تساوی دیگر برای شیرین فراز



هفته ششم لیگ آزادگان و یک تساوی دیگر برای شیرین فرازفکری: 2 شکست و 4 تساوی نتیجه ای نیست که در خور شیرین فراز باشد

تیم شیرین فراز کرمانشاه در ششمین هفته از رقابتهای لیگ دسته یک فوتبال که امروز (22 آبان ) در کرمانشاه برگزار شد، در مقابل مهرکام پارس تهران تن به تساوی صفر-صفر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، سرمربی تیم شیرین فراز در پایان این بازی که با حضور بیش از هزار و 500 تماشاچی کرمانشاهی و راس ساعت 14 و 30 دقیقه در استادیوم آزادی شهر کرمانشاه برگزار شد، گفت: تاکنون 4 تساوی و 2 شکست را در کارنامه خود به ثبت رسانده ایم که به نظر نمی رسد نتیجه ای در خور تیم شیرین فراز باشد.

فکری در خصوص این دیدار تصریح کرد: بازی خوب و جانداری بود و موقعیتها روی هر دو دروازه زیاد بود، هر چند شیرین فراز با تمام توان کار کرد اما این تلاشها گلی در بر نداشت.

وی گفت: نتایج کسب شده تاکنون راضی کننده نبوده و پش بینی من کسب نتایج بهتر بود که تصور می کنم یکی از مهمترین عوامل این ناکامی ناداوری داوران در جریان رقابتها بود.

فکری در پاسخ به سئوالی مبنی بر تغییر ترکیب تیم و استخدام بازیکنان خارجی گفت: شرایط تیم برای استخدام بازیکنان خارجی و با تجربه مناسب نیست و باید از داشته های فعلی خو د استفاده کنیم.

وی گفت: در دیدارهای گذشته از ترکیب 4، 2، 3، 1 استفاده می کردیم اما در این دیدار با سیستم 4، 4، 2 بازی کردیم تا حمله بر روی دروازه حریف بیشنتر باشد که متاسفانه هیچ گلی در بر داشت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر