۱۳۸۸ آذر ۲, دوشنبه

بازیکنان شیرین فراز زیر نظر مجتبی مرتضوی،فرشید استحقاری و رضا محتشم به تمرینات ادامه میدهند


مدیرعامل شیرین فراز کرمانشاه گفت:محمود فکری پس از تحمل شکست هفته هفتم مقابل کوثر لرستان بلافاصله استعفای خود را به باشگاه ارائه کرد.
به گزارش روابط عمومی باشگاه شیرین فراز کرمانشاه سلمان کریمی افزود:باشگاه با بررسی های لازم یکشنبه شب ضمن بررسی موضوع استعفای فکری در خصوص وضعیت شیرین فراز در ادامه لیگ آزادگان تصمیماتی گرفت که طی آن نیز با استعفای محمود فکری از سرمربیگری شیرین فراز موافقت شد.
کریمی ادامه داد:باشگاه شیرین فراز در ابتدای لیگ به امید به اینکه با تجربه و جوانی این مربی جوان نتایج خوبی در لیگ کسب کند وی را به همکاری دعوت کرد اما متاسفانه علیرغم وجود بستر مناسب فکری در نتیجه گیری موفق نبود.
مدیرعامل شیرین فراز در خصوص قرارداد فکری و شیرین فراز گفت:در نشستی صمیمی که روز دوشنبه میان این مربی و باشگاه در کرمانشاه برگزار شد کلیه موارد مورد بررسی قرار گرفت و فکری رسما از شیرین فراز جدا شد و دوشنبه شب با بدرقه مسوولان باشگاه کرمانشاه را ترک کرد.
وی افزود:فکری مربی با آتیه و جوانی است اما در این شرایط ادامه همکاری شیرین فراز و وی به سود هیچکدام از طرفین نبود.
مدیر عامل شیرین فراز در ادامه در خصوص وضعیت این تیم نیز گفت:پس از استراحتی ۴ روزه تمرینات تیم از روز دوشنبه از سر گرفته شد و تمامی بازیکنان با روحیه عالی در تمرینات شرکت کردند.
کریمی خاطر نشان ساخت:تا زمان معرفی سرمربی جدید تمرینات به صورت روزانه ۲ جلسه زیر نظر آقایان مجتبی مرتضوی،فرشید استحقاری و رضا محتشم ادامه ادامه می یابد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر