۱۳۸۸ آبان ۲۶, سه‌شنبه

سرمربی تیم مهرکام پارس تهران: از کسب یک امتیاز این بازی راضی نیستم



سرمربی تیم مهرکام پارس تهران، گفت: از یک امتیازی که در این بازی کسب کردیم، راضی نیستم.

بهتاش فریبا در پایان دیدار تیم های شیرین فراز کرمانشاه و مهرکام پارس تهران از سری رقابت های هفته ششم لیگ دسته یک فوتبال کشور در جمع خبرنگاران، افزود: این دیدار، بازی بدی نبود و ما توانستیم که در هر دو نیمه تاکتیک خود را عوض کنیم.

وی ادامه داد: شرایط بازی در خانه حریف به گونه ای است که کسب یک امتیاز نیز رضایت بخش است اما من از یک امتیازی که در دیدار با شیرین فراز کرمانشاه کسب کردیم راضی نیستم.

فریبا خاطر نشان کرد: تیم شیرین فراز در این دیدار تنها یک موقعیت تک به تک گل داشت اما تیم ما 4 موقعیت تک به تک داشت و اگر شرایط مساعد می بود باید این بازی را با نتیجه 3 بر یک می بردیم.

وی در خصوص تیم شیرین فراز کرمانشاه، نیز گفت: تیم شیرین فراز کرمانشاه تیم جوانی است که فوتبال را خوب بازی می کند اما تیم های جوان برای رسیدن به موفقیت نیاز به زمان دارند و تاوان این زمان را نیز مربیان باید پرداخت کنند.

سرمربی تیم مهرکام پارس تهران، افزود: از اینکه تماشاچیان کرمانشاه به مربی تیم شیرین فراز برای خوب نتیجه، نگرفتن توهین کردند بسیار ناراحتم و معتقدم که شیرین فراز برای کسب موفقیت باید قبل از هر کاری، تماشاچیانش را درست کند، چرا که تا تیمی حامی مردمی نداشته باشد نمی تواند موفق شود

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر