۱۳۸۹ فروردین ۹, دوشنبه

شیرین فراز و سومین دیدار پیاپی خارج از خانه


تیم شیرین فراز کرمانشاه برای پایان دادن با ناکامی های ۲ هفته اخیر خود،روز یکشنبه ۱۵ فروردین در شیراز مقابل برق به میدان می رود.به گزارش پایگاه خبری شیرین فراز،این تیم قرار است دیدار معوقه هفته چهاردهم لیگ مقابل برق را ساعت ۱۵ روز یکشنبه هفته آینده در شیراز برگزار نماید.شیرین فراز در ۲ دیدار اخیر خود یک مساوی و باخت خارج از خانه کسب کرده است و در این دیدار برای کسب حداکثر امتیازات به میدان می رود.این در حالیست که شیرین فراز هم اینک از ۱۴ بازی با ۱۹ امتیاز در رده هشتم است.تیمهای شن سا،پتروشیمی تبریز،مهرکام پارس،فولاد نوین و ‌گل گهرسیرجان با ۲ بازی بیشتر در رده های پایین تر هستند.در بالای جدول نیز نفت با ۱۵ بازی ۳۰ امتیازی است و برق شیراز با نیز با همین تعداد بازی ۲۸ امتیازی است و در رده دوم قرار دارد.آلمینیوم نیز از ۱۶ بازی ۲۶ امتیازی است و در رده سوم قرار دارد و داماش نیز با همین تعداد بازی با ۲۵ امتیاز چهارم است.تیمهای مس سرچشمه،نساجی و گسترش فولاد نیز با ۱۵ بازی و به ترتیب با ۲۲ و ۲۱ امتیاز پنجم تا هفتم هستند.

سرمربی شیرین فراز در حال حاضر به عهده چه کسی است!!!!!!

طبق آخرین خبری که امروز از طریق باشگاه شیرین فرازبه دستم رسید تیم به صورت مشورتی توسط آقایان مرتضوی،یونانپوریان،استحقاری و محتشم هدایت می شود.
آقای یونانپوریان سال ۸۵ به عنوان کمک فراز فاطمی سر مربی کنونی تراکتور سازی در شیرین فراز بود.وی سال ۸۶ به مدت کوتاهی سرمربی شیرین فراز بود.در سال ۸۷ نیز در ابتدای فصل با شیرین فراز همکاری داشت.اکنون نیز به عنوان یکی از مربیان شیرین فراز حضور دارد.

۱۳۸۹ فروردین ۸, یکشنبه

فيلم داوري هاي ليگ يك سند آموزشي فيفا مي شود

مديرعامل باشگاه برق شيراز با انتقاد از وضعيت داوري ها در ليگ دسته اول گفت: پيشنهادم اين است كه فيلم اين باي ها را به عنوان سند آموزشي به فيفا بفرستند تا دنيا متوجه شود مي توان در فوتبال چنين اشتباهات داوري هم ديد!
وي افزود: درمسابقات كودكستانه هم كسي چنين كاري نمي كنند!با چنين داوران طرح كادي بايد به عاليجنابان فوتبالمان تبريك بگويم كه بدون توجه به وضعيت قضاوت ها قرار است فوتبال را به سمت حرفه اي پيش ببرند.
وي ادامه داد: هرچه سكوت مي كنيم اوضاع روزبه روز بدتر مي شود. كسي هم به داد ما نمي رسد. تيم ها هزينه مي كنند اما نتايج را اشتباهات داوري رقم مي زند.نمي گويم اشتباهات عمدي است ودر سلامت داوران ترديدي ندارم اما نبايد ما موش آزمايشگاهي شويم

گزارش مستقیم بازی شیرین فراز با برق شیراز از همین وبلاگ













۱۳۸۹ فروردین ۷, شنبه

تمرینات شیرین فراز آغاز شد

دور تازه تمرینات تیم فوتبال شیرین فراز کرمانشاه در سال جدید آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی شیرین فراز کرمانشاه،تمرینات این تیم که به دلیل تعطیلات سال نو از ۲۶ اسفند ۸۶ تعطیل شده بود از روز جمعه ۶ فروردین در کرمانشاه آغاز شده است.
دراین تمرین تمامی بازیکنان حضور داشتند و زیر نظر مربیان تمرین سبکی را برگزار کردند.
این تیم قرار است اولین دیدار خود در سال ۸۹ را روز یکشنبه آینده ۵ا فروردین مقابل برق شیراز برگزار نماید.
این دیدار از بازیهای معوقه هفته اول دور برگشت است

۱۳۸۸ اسفند ۲۷, پنجشنبه

شکستی دیگر در کارنامه شیرین فراز


هفته هفدهم رقابت‌های فوتبال جام آزادگان با برگزاری ۱۰ دیدار پیگیری شد.
تیم شیرین فراز در هفته هفدهم رقابتهای لیگ دسته اول آزادگان در استادیوم تختی بندر عباس به مصاف آلمینیوم رفت که در نهایت با نتیجه یک بر صفر مغلوب حریف شد.
تک گل این دیدار در دقیقه ۴۷ و روی یک ارسال و ضربه سر به ثمر رسید.
شیرین فراز با توجه به شکست شن سا با ۱۹ امتیاز در رده هفتم باقی ماند.شيرين فراز در سه بازي گذشته خود مقابل نساجي مازندران - نفت تهران و شن ساي اراك به تساوي دست يافته بود . تا اين كه ديروز بعد از هفت بازي مقابل آلومينيوم هرمزگان و در خانه حريف بازي را با حساب يك بر صفر واگذار كرد . شيرين فراز با اين باخت در رده هاي مياني جدول قرار گرفت . البته شيرين فراز دو بازي عقب افتاده نسبت به ساير تيمهاي گروه خود دارد كه هر دو بازي بسيار مشكل هستند
دیدار بعدی شیرین فراز که سومین دیدار پیاپی خارج از خانه شیرین فراز خواهد بود روز یکشنبه ۱۵ فروردین سال آینده مقابل برق شیرازخواهد بود.
در سایر دیدارهای لیگ آزادگان، شهرداری تبریز با یک گل از سد شموشک نوشهر گذشت، صنعت نفت آبادان دو بر یک شهرداری بندرعباس را از پیش رو برداشت، سپاهان نوین اصفهان با همین نتیجه تربیت یزد را شکست داد.
فولاد اهواز نیز با نتیجه یک بر صفر بر شن‌سای اراک پیروز شد و کاوه تهران در خانه خود با نتیجه یک بر صفر مغلوب داماش لرستان شد.
دیدار تیم‌های گل‌گهر سیرجان و نساجی مازندران با تساوی یک بر یک و مس رفسنجان – ایران جوان بوشهر با تساوی دو بر دو به پایان رسید.
بازی تیم‌های پیام مشهد ـ شاهین اهواز و پیام مخابرات شیراز ـ اتکای گرگان نیز با تساوی بدون گل به پایان رسید. دیدار تیم‌های کوثر لرستان و برق شیراز نیز به دلیل تعلیق کوثر برگزار نشد.
در گروه یک شهرداری تبریز با ۳۹امتیاز، صنعت نفت آبادان با ۳۰ امتیاز و تربیت یزد با ۲۸ امتیاز ودر گروه دوم نفت تهران با ۳۰ امتیاز ، آلومینیوم هرمزگان با ۲۹ امتیاز و برق شیراز با ۲۷ امتیاز تیم‌های اول تا سوم هستند.

۱۳۸۸ اسفند ۲۶, چهارشنبه

هفته هفدهم رقابت‌هاي فوتبال جام آزادگان با برگزاري 10 ديدار پيگيري شد

امروز (چهارشنبه) رقابت‌هاي هفته هفدهم ليگ دسته اول فوتبال ايران آغاز شد که طي آن شهرداري تبريز با يک گل از سد شموشک نوشهر گذشت، صنعت نفت آبادان دو بر يک شهرداري بندرعباس را از پيش رو برداشت، سپاهان نوين اصفهان با همين نتيجه تربيت يزد را شکست داد. آلومينيوم هرمزگان با يک گل بر شيرين فراز کرمانشاه غلبه کرد، فولاد اهواز نيز با نتيجه يک بر صفر بر شن‌ساي اراک پيروز شد و کاوه تهران در خانه خود با نتيجه يک بر صفر مغلوب داماش لرستان شد.

ديدار تيم‌هاي گل‌گهر سيرجان و نساجي مازندران با تساوي يک بر يک و مس رفسنجان - ايران جوان بوشهر با تساوي دو بر دو به پايان رسيد.

بازي تيم‌هاي پيام مشهد ـ شاهين اهواز و پيام مخابرات شيراز ـ اتکاي گرگان نيز با تساوي بدون گل به پايان رسيد. ديدار تيم‌هاي کوثر لرستان و برق شيراز نيز به دليل تعليق کوثر برگزار نشد.

در گروه يک شهرداري تبريز با 39امتياز، صنعت نفت آبادان با 30 امتياز و تربيت يزد با 28 امتياز ودر گروه دوم نفت تهران با 30 امتياز ، آلومينيوم هرمزگان با 29 امتياز و برق شيراز با 27 امتياز تيم‌هاي اول تا سوم هستند.

اعلام برنامه‌ي مسابقات هفته‌هاي هجدهم و نوزدهم جام آزادگان



پنجشنبه ‌١٩ فروردين - هفته هجدهم - ساعت ‌١٦


اتکا گلستان - مس رفسنجان-آزادي-گرگان


ايرانجوان بوشهر- نفت آبادان-شهيد بهشتي-بوشهر


تربيت يزد - پيام مخابرات فارس-نصيري –يزد


شهرداري بندر عباس - شهرداري تبريز-تختي-بندرعباس


شاهين اهواز- سپاهان اصفهان-تختي-اهواز


شموشک نوشهر- شهرک صنعتي کاوه تهران-شهدا-نوشهر


داماش لرستان - پيام خراسان-تختي-دو رود



جمعه - 20فروردين - هفته هجدهم -ساعت ‌١٦


داماش گيلان - آلومينيوم هرمزگان-عضدي-رشت


شيرين فراز کرمانشاه - فولاد نوين اهواز-آزادي-کرمانشاه


نساجي قائمشهر- مس سرچشمه کرمان-شهيد وطني-قائمشهر


شن سا اراک - مهرکام پارس تهران-امام خميني-اراک


نفت تهران - گل گهر سيرجان-امير آباد-تهران


برق شيراز- پتروشيمي تبريز-اختصاصي برق-شيراز


پنجشنبه‌ ٢٦ فروردین - هفته نوزدهم - ساعت ‌١٦


مس رفسنجان - نفت آبادان- شهدا نوش آباد-رفسنجان


اتکا گلستان - تربيت يزد- آزادي-گرگان


شهرداري تبريز- ايرانجوان بوشهر- تختي-تبريز


پيام مخابرات فارس - شاهين اهواز- دستغيب-شيراز


شهر صنعتي کاوه تهران - شهرداري بندرعباس - شهرداري شهر قدس-تهران


سپاهان اصفهان - داماش لرستان- صفائيه-اصفهان


پيام مشهد - شموشک نوشهر-تختي-مشهد


جمعه ‌٢٧ فروردين -هفته نوردهم- ساعت ‌١٦


آلومينيوم هرمزگان - فولاد نوين اهواز-تختي-بندرعباس


داماش گيلان - نساجي مازندران-شهيد عضدي-رشت


مهرکام پارس تهران - شيرين فراز کرمانشاه-امام خميني-اسلامشهر


مس سرچشمه کرمان - نفت تهران-شهيد زينلي-سرچشمه-اين مسابقه در صورت تعليق ازتيم کوثر لرستان توسط کميته انضباطي در مذکور بر گزار مي شود.


گل گهر سيرجان- برق شيراز-اختصاصي گل گهر-سيرجان


پتروشيمي تبريز- گسترش فولاد تبريز-تختي-تبريز




۱۳۸۸ اسفند ۲۵, سه‌شنبه

شیرین فراز کرمانشاه در جدالی سخت و دشوار مقابل آلمینیوم هرمزگان به میدان می رود.



به گزارش روابط عمومی شیرین فراز این دیدار قرار است ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه روز چهارشنبه ۲۶ اسفند در کنار آبهای نیلگون خلیج فارس و در استادیوم بندرعباس برگزار شود.
دیدار رفت دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود تیم هرمزگانی به پایایان رسید.
شیرین فراز کرمانشاه که همینک با ۱۹ امتیاز از ۱۴ دیدار در رده هفتم جدول رده بندی است امیدوار است با کسب نتیجه لازم در این دیدار و بازهای عقب افتاده همچنان در کورس قهرمانی باقی بماند.
این تیم روز سه شنبه ظهر از طریق پرواز کرمانشاه-تهران-بندعباس راهی استان هرمزگان شد.
در این دیدار علی خانکی و کامران فدایی به دلیل مصدومیت نمی توانند شیرین فراز را همراهی کنند.

۱۳۸۸ اسفند ۲۲, شنبه

سرمربي تيم فوتبال شيرين‌فراز کرمانشاه:ده تيم شانس صعود و سقوط دارند

تيم شن‌سا که در 5 ديدار گذشته خود موفق به پيروزي نشده بود، براي جبران امتيازات از دست رفته نياز مبرمي به سه امتياز ديدار خانگي هفته شانزدهم داشت اما، بازي خوب تيم شيرين‌فراز در اراک مانع از اين کار شد تا در نهايت دو تيم در پايان 90 دقيقه تلاش به تساوي يک بر يک رضايت دهند.

در اين ديدار ديويد ويکروم در دقيقه 28 براي تيم ميهمان گلزني کرد اما، در دقيقه 43 اين گل توسط ميثم مجيدي جبران شد.

ادموند يونان‌پور سرمربی تیم شیرین فراز پس از توقف تيمش در هفته شانزدهم ليگ دسته يک فوتبال، در گفت‌و‌گو با خبرگزاری ایسنا، با اعلام رضایت خود از عملکرد شاگردانش در این دیدار اظهار داشت: با توجه به اينکه هر دو تيم براي پيروزي به ميدان آمده بودند، انتظار مي‌رفت بازي زيبايي را به نمایش بگذارند اما، کيفيت بازي در حد انتظار نبود.

وي در ادامه تصریح کرد: سه امتياز اين ديدار براي ما بسيار مهم بود و براي رسيدن به اين مهم برنامه داشتيم اما، در نيمه نخست بر اثر يک اتفاق گل تساوي را دريافت کرديم، البته به طور کلی بازيکنان ما در اراک بازي قابل قبولي را به نمايش گذاشتند.

يونان‌پور با تمجيد از بازي تيم شن‌سا، گفت: تيم اراکي از تيم‌هاي خوب گروه دوم ليگ آزادگان است که از بازيکنان جوان و مستعدي در ترکيب خود بهره‌ مي‌برد که به شخصه اميدوارم اين تيم به روزهاي اوج خود در هفته‌هاي پاياني نيم فصل نخست بازگردد.

سرمربي تيم فوتبال شيرين‌فراز کرمانشاه در پايان هدف تيمش را صعود به ليگ برتر عنوان کرد و گفت: شرايط در گروه دوم بسيار سخت‌تر از گروه يک است و با نگاهي به جدول متوجه خواهيم شد که 10 تيم هم شانس صعود دارند و هم در صورت کسب نتايج ضعيف خطر سقوط هم آنها را تهديد خواهد کرد، در عين حال، ما هم تمام تلاش خود را براي بازگرداندن دوباره فوتبال کرمانشاه به ليگ برتر انجام خواهيم داد.


۱۳۸۸ اسفند ۲۰, پنجشنبه

جدول رده‌بندي گروه دوم

1- نفت تهران 30 امتياز (يك بازي كمتر)
2- برق شيراز 27امتياز (يك بازي كمتر)
3- آلومينيوم هرمزگان 26 امتياز
4- داماش گيلان 25 امتياز
5- مس سرچشمه رفسنجان 23 امتياز
6- نساجي مازندران 21 امتياز (يك بازي كمتر)
7- گسترش فولاد تبريز 21 امتياز (يك بازي كمتر)
8- شيرين فراز كرمانشاه 19 امتياز (2بازي كمتر)
9- شن سا اراك 19 امتياز
10- پتروشيمي تبريز 17 امتياز
11- مهركام پارس تهران 16 امتياز
12- فولاد اهواز 15 امتياز 13
- گل گهرسيرجان 14 امتياز 14
- كوثر لرستان 11 امتياز (2بازي كمتر)

توقف شن سا در برابر شیرین فراز


از سری مسابقه فوتبال لیگ دسته اول کشور هفته شانزدهم یک دیدار بین شن سا اراک و شیرین فراز کرمانشاه عصر پنج شنبه در وزرشگاه امام خمینی اراک برگزار شد و دو تیم به نتیجه تساوی یک بر یک دست یافتند.درنیمه نخست بازی ابتدا تیم شیرین فراز کرمانشاه یک گل وارد دروازه شن سا اراک کرد اما، میثم مجیدی ازتیم شن سای اراک در دقیقه 35 گلی را وارد دروازه شیرین فراز کرمانشاه کرد و نیمه اول با نتیجه تساوی به پایان رسید .
در نیمه دوم بازی شن سایی ها با تلاش هایی که انجام دادند به گلی نرسیدند و این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک پایان یافت.محمد دوستی داور وسط و طاهر طاهر خانی و بابک عباسقلی زاده و محمد حسین مقابلی کمک داورهای این بازی بودند.

نتایج پایانی هفته شانزدهم

شن سا 1- شیرین فراز كرمانشاه1
داماش گیلان 2 - گل گهر سیرجان1
نساجی مازندران 2 - پتروشیمی 1
گسترش فولاد تبریز 3 - فولاد نوین اهواز0
برق شیراز 2- صنعت مهركام پارس 1
مس سرچشمه 1 - آلومینیوم هرمزگان1

۱۳۸۸ اسفند ۱۶, یکشنبه

تساوی شیرین فراز و راه آهن در دیداری تدارکاتی


تیم فوتبال شیرین فراز کرمانشاه در تهران موفق به متوقف ساختن راه آهن شد.به گزارش روابط عمومی شیرین فراز در این دیدار تدارکاتی که روز یکشنبه در تهران و استادیوم اختصاصی راه آهن برگزار شد شیرین فراز کرمانشاه توانست با تک گل ایمان رضایی مقابل راه آهن تهران به نتیجه تساوی یک بر یک دست یابد.این سومین دیدار تیمهای شیرین فراز و راه آهن بود.در ۲ دیدار قبلی یک تساوی و یک باخت برای شیرین فراز رقم خورده بود.این دیدار در حالی برگزار شد که شیرین فراز از یک ماه و نیم پیش تاکنون در هیچ دیداری شرکت نکرده است.همچنین این تیم روز شنبه در نخستین دیدار تدارکاتی خود در تهران موفق شده بود تیم یاران دایی را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد.گلهای شیرین فرار را در این دیدار کامران فدایی و فرشاد سالاروند به ثمر رسانده بودند.شیرین فراز که این هفته از تعلیق رهایی یافته است قرار است روز پنجشنبه ۲۰ و چهارشنبه ۲۶ اسفند به ترتیب خارج از خانه در زمین شن سا اراک و آلمینیوم هرمزگان به میدان رود

شیرین فراز به لیگ آزادگان بازگشت


تیم فوتبال شیرین فراز کرمانشاه که به دلیل بدهی این باشگاه، حضورش در رقابتهای لیگ دسته یک فوتبال به حالت تعلیق در آمده بود، می تواند از هفته شانزدهم به این رقابتها باز گردد و فعالیت خود را از سر گیرد.

مدیر عامل باشگاه شیرین فراز در گفتکو با خبرنگار ورزشی خبرگزای دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، با تایید خبر فوق اظهار داشت: رایزنیهایی که با مجمع نمایندگان و مسئولین استانی داشتیم در نهایت نتیجه داد و قرار شد بخشی از بدهی را خود باشگاه و بخشی دیگر را سازمان تربیت بدنی پرداخت کند.

فرمان کریمی در ادامه تصریح کرد: بر این اساس تعلیق تیم شیرین فراز رفع شد و این تیم می تواند در هفته های شانزدهم و هفدهم به دیدار شن سای اراک و آلومینیوم هرمزگان برود.

کریمی در خصوص دو دیداری که شیرین فراز به دلیل تعلق نتوانست در آنها حضور پیدا کند گفت: دیدارهای هفته چهارده و پانزده نیز در سال آینده و با هماهنگی فدراسیون برگزار می شود.

وی در خاتمه از رییس فدراسیون فوتبال به دلیل انجام تلاشهای بسیار برای بازگرداندن تیم شیرین فراز به رقابتهای لیگ دسته یک قدردانی کرد.

۱۳۸۸ اسفند ۱۳, پنجشنبه

نتایج دیدارهای هفته پانزدهم لیگ دسته یک در گروه " الف "


تیم فوتبال شهرداری تبریز، جایگاه خود را در صدر جدول لیگ دسته یك كشور محكم تر كرد.
در ادامه هفته پانزدهم این رقابت ها، امروز پنج دیدار از گروه اول برگزار شد كه در مهم ترین آنها، تیم شهرداری تبریز با نتیجه پرگل 7 - 1 تیم قعر جدولی شاهین اهواز را شكست داد و فاصله خود را با تیم های تعقیب كننده افزایش داد.
در دیگر بازی ها، صنعت نفت آبادان فرصت صعود به رده دوم جدول را از دست داد و در مقابل داماش لرستان با نتیجه 1 به 2 شكست خورد؛ مس رفسنجان با یك گل، شهرداری بندرعباس را شكست داد؛ سپاهان نوین در دیدار با پیام مخابرات شیراز 1 - 1 متوقف شد و ایران جوان بوشهر 2 - 1 از سد شموشك نوشهر گذشت.
در جدول رده بندی این گروه، شهرداری تبریز با 35 امتیاز پیشتاز است؛ تربیت یزد با 25 امتیاز در رده دوم قرار دارد و تیم های صنعت نفت آبادان با 24، و اتكای گرگان با 23 امتیاز و یك بازی كمتر، به ترتیب در رده های بعدی ایستاده اند.
دیدارهای گروه دو، فردا برگزار می شود

تداوم تعلیق به لغو دیدار دوم شیرین فراز در دور برگشت انجامید


دیدار تیمهای شیرین فراز کرمانشاه و گسترش فولاد تبریز از هفته پانزدهم لیگ دسته اول آزادگان برگزار نمی شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، دیدار هفته پانزدهم شیرین فراز که قرار بود در مقابل گسترش فولاد تبریز برگزار شود به دلیل عدم رفع تعلیق شیرین فراز لغو گردید و به زمان دیگری موکول شده است.

از طرفی شیرین فراز که دیدار هفته نخست دور برگشت در مقابل برق شیراز را نیز از دست داده است، برای حفظ امتیاز حضورش در رقابتهای لیگ آزادگان فرصت چندانی ندارد، اما در صورت رفع تعلیق، این تیم در هفته آینده به ترتیب طی روزهای ۲۰ و ۲۶ اسفند در اراک و بندرعباس به مصاف تیمهای شن سا و آلومینیوم هرمزگان خواهد رفت.

به دنبال لغو دیدار تیمهای شیرین فراز و گسترش فولاد تبریز این تیم از روز شنبه اردوی چهار روزه ای را در تهران برگزار خواهد کرد و در ادامه به ترتیب با تیم یاران علی دایی در روز شنبه و تیم راه آهن تهران در روز یکشنبه دیدار می کند.

۱۳۸۸ اسفند ۱۲, چهارشنبه

هفته پانزدهم ليگ دسته اول فوتبال



هفته پانزدهم ليگ دسته اول فوتبال ايران عصر امروز با برگزاري يك ديدار در گروه "الف " آغاز مي‌شود. عصر امروز تيم فوتبال كاوه تهران كه در نيم فصل دوم حسين فركي هدايت اين تيم را بر عهده گرفته است ميزبان تربيت يزد خواهد بود. نماينده يزد با هدايت يحيي گل‌محمدي در رده پنجم گروه اول در اختلاف يازده امتيازي با تيم صدر جدول قرار دارد و تلاش مي‌كند با پيروزي در اين ميدان به تيم‌هاي بالاي جدول نزديك‌تر شود. يحيي گل‌محمدي در جام جهاني 2006 در تيم ملي به عنوان بازيكن حضور داشت و حسين فركي مربي اين تيم بود. ساير ديدار‌هاي ليگ دسته اول پنجشنبه و جمعه پيگيري خواهد شد. در مهمترين ديدار روز پنجشنبه تيم صدرنشين شهرداري تبريز ميزبان تيم قعرنشين شاهين اهواز است. اهوازي‌ها كه با بيشترين باخت و تنها يك پيروزي با شش امتياز در رده چهاردهم جدول قرار دارند بازي سختي را برابر شاگردان اكبر ميثاقيان خواهند داشت. در ديگر ديدار تيم رده دومي صنعت نفت آبادان به مصاف داماش لرستان مي‌رود. نفتي‌ها پس از استعفاي بيژن ذوالفقارنسب با هدايت مربي پرتغالي به ميدان مي‌روند. تيم فوتبال پيام مشهد كه هفته گذشته از سوي كميته انضباطي فدراسيون فوتبال تعليق شد، در صورت عدم پرداخت بدهي‌هاي خود و ادامه تعليق باشگاه نمي‌تواند از تيم اتكا گلستان پذيرايي كند. روز جمعه نيز رقابت‌ها در گروه دوم پيگيري مي‌شود كه در مهمترين ديدار تيم نفت تهران كه با 27 امتياز در رده اول جدول قرار دارد رو در روي مهركام پارسي قرار مي‌گيرد كه جواد زرينچه به تازگي هدايت اين تيم را بر عهده گرفته است. زرينچه در اولين تجربه خود روي نيمكت مهركام پارس توانست يك امتياز از شاگردان نادر دست‌نشان در قائمشهر كسب كند. در ديگر ديدار تيم داماش گيلان كه با شكست مقاومت سپاسي به مرحله يك چهارم نهايي رقابت‌هاي جام حذفي راه يافت، ميهمان پتروشيمي تبريز است. تبريزي‌ها نيز با شكست برق شيراز در مرحله يك‌چهارم نهايي جام حذفي به مصاف پرسپوليس مي‌روند. در گروه دوم نيز تيم شيرين‌فراز كرمانشاه تعليق است كه در صورت رفع مشكلات باشگاه رو در روي گسترش فولاد تبريز قرار خواهد گرفت