۱۳۸۸ اسفند ۲۲, شنبه

سرمربي تيم فوتبال شيرين‌فراز کرمانشاه:ده تيم شانس صعود و سقوط دارند

تيم شن‌سا که در 5 ديدار گذشته خود موفق به پيروزي نشده بود، براي جبران امتيازات از دست رفته نياز مبرمي به سه امتياز ديدار خانگي هفته شانزدهم داشت اما، بازي خوب تيم شيرين‌فراز در اراک مانع از اين کار شد تا در نهايت دو تيم در پايان 90 دقيقه تلاش به تساوي يک بر يک رضايت دهند.

در اين ديدار ديويد ويکروم در دقيقه 28 براي تيم ميهمان گلزني کرد اما، در دقيقه 43 اين گل توسط ميثم مجيدي جبران شد.

ادموند يونان‌پور سرمربی تیم شیرین فراز پس از توقف تيمش در هفته شانزدهم ليگ دسته يک فوتبال، در گفت‌و‌گو با خبرگزاری ایسنا، با اعلام رضایت خود از عملکرد شاگردانش در این دیدار اظهار داشت: با توجه به اينکه هر دو تيم براي پيروزي به ميدان آمده بودند، انتظار مي‌رفت بازي زيبايي را به نمایش بگذارند اما، کيفيت بازي در حد انتظار نبود.

وي در ادامه تصریح کرد: سه امتياز اين ديدار براي ما بسيار مهم بود و براي رسيدن به اين مهم برنامه داشتيم اما، در نيمه نخست بر اثر يک اتفاق گل تساوي را دريافت کرديم، البته به طور کلی بازيکنان ما در اراک بازي قابل قبولي را به نمايش گذاشتند.

يونان‌پور با تمجيد از بازي تيم شن‌سا، گفت: تيم اراکي از تيم‌هاي خوب گروه دوم ليگ آزادگان است که از بازيکنان جوان و مستعدي در ترکيب خود بهره‌ مي‌برد که به شخصه اميدوارم اين تيم به روزهاي اوج خود در هفته‌هاي پاياني نيم فصل نخست بازگردد.

سرمربي تيم فوتبال شيرين‌فراز کرمانشاه در پايان هدف تيمش را صعود به ليگ برتر عنوان کرد و گفت: شرايط در گروه دوم بسيار سخت‌تر از گروه يک است و با نگاهي به جدول متوجه خواهيم شد که 10 تيم هم شانس صعود دارند و هم در صورت کسب نتايج ضعيف خطر سقوط هم آنها را تهديد خواهد کرد، در عين حال، ما هم تمام تلاش خود را براي بازگرداندن دوباره فوتبال کرمانشاه به ليگ برتر انجام خواهيم داد.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر