۱۳۸۸ اسفند ۲۷, پنجشنبه

شکستی دیگر در کارنامه شیرین فراز


هفته هفدهم رقابت‌های فوتبال جام آزادگان با برگزاری ۱۰ دیدار پیگیری شد.
تیم شیرین فراز در هفته هفدهم رقابتهای لیگ دسته اول آزادگان در استادیوم تختی بندر عباس به مصاف آلمینیوم رفت که در نهایت با نتیجه یک بر صفر مغلوب حریف شد.
تک گل این دیدار در دقیقه ۴۷ و روی یک ارسال و ضربه سر به ثمر رسید.
شیرین فراز با توجه به شکست شن سا با ۱۹ امتیاز در رده هفتم باقی ماند.شيرين فراز در سه بازي گذشته خود مقابل نساجي مازندران - نفت تهران و شن ساي اراك به تساوي دست يافته بود . تا اين كه ديروز بعد از هفت بازي مقابل آلومينيوم هرمزگان و در خانه حريف بازي را با حساب يك بر صفر واگذار كرد . شيرين فراز با اين باخت در رده هاي مياني جدول قرار گرفت . البته شيرين فراز دو بازي عقب افتاده نسبت به ساير تيمهاي گروه خود دارد كه هر دو بازي بسيار مشكل هستند
دیدار بعدی شیرین فراز که سومین دیدار پیاپی خارج از خانه شیرین فراز خواهد بود روز یکشنبه ۱۵ فروردین سال آینده مقابل برق شیرازخواهد بود.
در سایر دیدارهای لیگ آزادگان، شهرداری تبریز با یک گل از سد شموشک نوشهر گذشت، صنعت نفت آبادان دو بر یک شهرداری بندرعباس را از پیش رو برداشت، سپاهان نوین اصفهان با همین نتیجه تربیت یزد را شکست داد.
فولاد اهواز نیز با نتیجه یک بر صفر بر شن‌سای اراک پیروز شد و کاوه تهران در خانه خود با نتیجه یک بر صفر مغلوب داماش لرستان شد.
دیدار تیم‌های گل‌گهر سیرجان و نساجی مازندران با تساوی یک بر یک و مس رفسنجان – ایران جوان بوشهر با تساوی دو بر دو به پایان رسید.
بازی تیم‌های پیام مشهد ـ شاهین اهواز و پیام مخابرات شیراز ـ اتکای گرگان نیز با تساوی بدون گل به پایان رسید. دیدار تیم‌های کوثر لرستان و برق شیراز نیز به دلیل تعلیق کوثر برگزار نشد.
در گروه یک شهرداری تبریز با ۳۹امتیاز، صنعت نفت آبادان با ۳۰ امتیاز و تربیت یزد با ۲۸ امتیاز ودر گروه دوم نفت تهران با ۳۰ امتیاز ، آلومینیوم هرمزگان با ۲۹ امتیاز و برق شیراز با ۲۷ امتیاز تیم‌های اول تا سوم هستند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر