۱۳۸۸ اسفند ۲۶, چهارشنبه

هفته هفدهم رقابت‌هاي فوتبال جام آزادگان با برگزاري 10 ديدار پيگيري شد

امروز (چهارشنبه) رقابت‌هاي هفته هفدهم ليگ دسته اول فوتبال ايران آغاز شد که طي آن شهرداري تبريز با يک گل از سد شموشک نوشهر گذشت، صنعت نفت آبادان دو بر يک شهرداري بندرعباس را از پيش رو برداشت، سپاهان نوين اصفهان با همين نتيجه تربيت يزد را شکست داد. آلومينيوم هرمزگان با يک گل بر شيرين فراز کرمانشاه غلبه کرد، فولاد اهواز نيز با نتيجه يک بر صفر بر شن‌ساي اراک پيروز شد و کاوه تهران در خانه خود با نتيجه يک بر صفر مغلوب داماش لرستان شد.

ديدار تيم‌هاي گل‌گهر سيرجان و نساجي مازندران با تساوي يک بر يک و مس رفسنجان - ايران جوان بوشهر با تساوي دو بر دو به پايان رسيد.

بازي تيم‌هاي پيام مشهد ـ شاهين اهواز و پيام مخابرات شيراز ـ اتکاي گرگان نيز با تساوي بدون گل به پايان رسيد. ديدار تيم‌هاي کوثر لرستان و برق شيراز نيز به دليل تعليق کوثر برگزار نشد.

در گروه يک شهرداري تبريز با 39امتياز، صنعت نفت آبادان با 30 امتياز و تربيت يزد با 28 امتياز ودر گروه دوم نفت تهران با 30 امتياز ، آلومينيوم هرمزگان با 29 امتياز و برق شيراز با 27 امتياز تيم‌هاي اول تا سوم هستند.

۳ نظر:

  1. مسولین شیرین فراز لطف کنند در مورد رفتن مرتضوی از تیم توضیحاتی را برای هواداران بدهند.چرا این کمک مربی که مطمعنا پول زیادی هم نسبت به مربیان دیگرنمی گرفته و در شش بازی شیرین فراز را از رتبه چهاردهم جدول به رتبه چهارم جدول آورد را تیم از دست داد تا دوباره در حسرت یک برد برای شیرین فراز باقی بمانیم.

    پاسخحذف
  2. قسمت نظرات سایت شیرین فراز را هم که بستند نکنه کسی بخواد نظر بده وبه ظررشان باشه

    پاسخحذف
  3. salam mersi az akhbari ke az shirin faraz mizarid

    پاسخحذف