۱۳۸۹ اردیبهشت ۸, چهارشنبه

شکست فینالیست جام حذفی در کرمانشاه


دیدارهای معوقه از هفته پانزدهم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور با پیروزی تیم‌های پیام مشهد و نساجی مازندران و شکست گسترش فولاد پیگیری شد.
به گزارش خبرنگار مهر، دیدارهای معوقه از هفته پانزدهم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‍‌های کشور عصر امروز چهارشنبه با برگزاری 4 دیدار پیگیری شد که در یکی از این دیدارها گسترش فولاد تبریز( فینالیست‌های جام حذفی) با یک گل مغلوب میزبانش شیرین فراز شد، این درحالی بود که عباس آقایی بازیکن تیم گسترش در دقیقه 82 یک ضربه پنالتی را از دست داد.
نتایج کامل این دیدارهای برگزار شده امروز به شرح زیر است:
گروه الف:
* پیام مشهد 2 - اتکا گلستان یک
گل‌ها: محمد صنعتی(87) و بهروز پاک نیت(1+90) برای پیام مشهد - اسماعیل باله مقدم(36) برای اتکا
جدول رده بندی گروه الف:
1- شهرداری تبریز 46 امتیاز
2- صنعت نفت آبادان 34 امتیاز
3- تربیت یزد 33 امتیاز
4- پیام مشهد 32 امتیاز
...................................
13- پیام مخابرات شیراز 18 امتیاز
14- شاهین اهواز 7 امتیاز(3 بازی کمتر)
گروه ب:
* شیرین فراز کرمانشاه یک - گسترش فولاد تبریز صفر
گل: امیر ذلیکانی(62) برای شیرین فراز
* کوثر لرستان صفر - نساجی مازندران یک
گل: حامد شیری(40) برای نساجی مازندران
* شن سا اراک صفر - مهر کام پارس تهران یک
گل: مهدی شکوهی(87) برای مهرکام پارس
جدول رده بندی گروه ب:
1- برق شیراز 36 امتیاز(یک بازی کمتر)
2- داماش گیلان 33 امتیاز
3- نساجی مازندران 32 امتیاز - تفاضل گل 9+
4- نفت تهران 32 امتیاز(یک بازی کمتر)- تفاضل گل 7+
..........................................
13- فولاد اهواز 19 امتیاز
14- کوثر لرستان 11 امتیاز(3 بازی کمتر)

۱۳۸۹ اردیبهشت ۶, دوشنبه

مدیرعامل شیرین فراز:از گسترش فولاد قوی تریم

مدیر عامل شیرین فراز کرمانشاه گفت؛تیم فوتبال شیرین فراز کرمانشاه این هفته نیز تنها برای برد و در کورس رقا بت ماندن مقابل گسترش فولاد با تمام توان بازی می کند.به گزارش روابط عمومی باشگاه شیرین فراز ،کریمی پیش از رویارویی تیمش مقابل گسترش فولاد نوین،اظهار داشت:تیم ما از نظر فنی از تیم تبریزی برتر است و بازیکنان ما میتوانند با تمرکز در این مسابقه نیز ۳ امتیاز به ارمغان آورند.کریمی افزود:در دیدار رفت مقابل گسترش فولاد در حالی ۲ بر صفر از حریف پیش بودیم در دقایق پایانی بر اثر اشتباهات خود ۲ گل دریافت کردیم تا بازی مساوی شود و یقینا اکثر بچه ها همچنان که تلخی شکست دور رفت مقابل کوثر در دور رفت را با پیروزی جبران کردند در این هفته نیز برای جبران آن ناکامی به میدان می روند.مدیر عامل شیرین فراز یکی از مهمترین شانس ها ی شیرین فراز ذکر کرد و گفت:تماشاگران ما در این هفته های اخیر حتی تیمهای مهمان و مسوولین آنها را نیز به وجد آوردند و این بزرگترین سرمایه هر تیمی است.وی در پایان خواستار حمایت بیشتر مسوولین و حضور گرم آنها در کنار شیرین فراز و استادیوم شد.

وعده سرخ در آزادی,۱۱ سرباز و یک لشگر هوادار


شیرین فراز کرمانشاه از سری رقابتهای معوقه هفته پانزدهم لیگ چهارشنبه ۸ اردیبهشت ماه میزبان گسترش فولاد تبریز خواهد بود.به گزارش روابط عمومی باشگاه شیرین فراز ،شیرین فراز که هفته گذشته در کرمانشاه موفق شد نوزدهمین دیدار خود در لیگ را با کسب پیروزی مقابل کوثر جشن بگیرد،هم اکنون با ۲۵ امتیاز از ۱۹ بازی در رده ششم جدول رده بندی قرار دارد و برای در کورس ماندن چاره ای جز کسب پیروزی در این رقابت ندارد.وضعیت جدول در این گروه هم اکنون به شکلی است که تمامی تیمهای اول تا هشتم از شانس صعود به لیگ برخوردار هستند و در پایین جدول نیز نیمی از جدول همواره در منطقه قرمز سقوط هستند.بنابراین همه تیمها با انگیزه بسیار در این هفته ها مقابل یکدیگر قرار میگیرند.از طرفی گسترشی ها که به لطف میزبانی و اشتباهات داوری هفته پیش ذوب آهن خسته را شکست داده اند و فینالیست جام حذفی هستند،با بازیکنانی چون انصاریان،خطیبی و آقایی همینک از ۱۷ مسابقه ۲۴ امتیازی هستند و شانس خوبی برای صعود دارند.با این وجود تماشاگران کرمانشاهی همچنان که در هفته های اخیر همواره یار و یاور تیمشان بوده اند،این هفته نیز با شعار وعده سرخ با استادیوم آزادی خواهند رفت تا مقابل این حریف تبریزی از تیم محبوب خود حمایت کنند.لازم به ذکر است شیرین فراز از ۱۲ مسابقه ای که تاکنون مقابل تیمهای تبریزی برگزار کرده است تنها یکبار و مقابل ماشین سازی شکست خورده و همیشه سرافراز بوده است.پیروزی های غرور آفرین و دلچسب شیرین فراز مقابل تراکتورسازی هیچ وقت از خاطره کرمانشاهی های پاک نخواهد شد

۱۳۸۹ اردیبهشت ۳, جمعه

نتایج هفته بیستم لیگ دسته اول


پیروزی شهرداری در روز شکست هر دو "نفت" / توقف تربیت و پیروزی برق
هفته بیستم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول با پیروزی شهرداری تبریز برابر صنعت نفت آبادان و داماش گیلان برابر نفت تهران پیگیری شد.
در این هفته از رقابتها شاگردان اکبر میثاقیان با پیروزی برابر صنعت نفت آبادان یک گام دیگر به حضور در لیگ برتر نزدیک شدند تا تبریزیها امیدوار باشند در لیگ دهم برتر دو نماینده خواهند داشت. در گروه الف تربیت یزد نتوانست از شکست صنعت نفت برای رسیدن به مکان دوم استفاده کند و در ورزشگاه خانگی متوقف شد.

در گروه ب نیز تیم داماش گیلان موفق شد در تهران تیم نفت را شکست دهد و برق شیراز هم با پیروزی برابر مس سرچشمه یک گام دیگر به لیگ برتر نزدیک شد. نتایج هفته بیستم رقابتهای فوتبال دسته اول به شرح زیر است:

گروه الف:
* صنعت نفت آبادان صفر - شهرداری تبریز2
* تربیت یزد صفر - مس رفسنجان صفر
* شموشک نوشهر 2 - سپاهان نوین اصفهان 1
* شاهین اهواز صفر - اتکا گلستان 1
* ایرانجوان بوشهر 1 - کاوه تهران 2
* داماش لرستان 2 - پیام مخابرات فارس 1
* شهرداری بندرعباس 2- پیام خراسان 1

جدول رده بندی گروه الف:
1- شهرداری تبریز 46 امتیاز
2- صنعت نفت آبادان 34 امتیاز
3- تربیت یزد 33 امتیاز
4- سپاهان نوین اصفهان 31 امتیاز
5- پیام مشهد 29 امتیاز(یک بازی کمتر)
............................................
12- شموشک نوشهر 20 امتیاز - تفاضل گل 7-(یک بازی کمتر)
13- داماش لرستان 20 امتیاز - تفاضل گل 9-
14- شاهین اهواز 7 امتیاز(3 بازی کمتر)

گروه ب:
* نساجی قائمشهر 2 - آلومینیوم هرمزگان 1
* فولاد نوین اهواز صفر - مهرکام پارس تهران 1
* نفت تهران 1 - داماش گیلان 2
*
شیرین فراز کرمانشاه -2 کوثر لرستان 1
* برق شیراز 2 - مس سرچشمه کرمان 1
* شن سا اراک 2 - پتروشیمی تبریز1
* گسترش فولاد - گل‌گهر سیرجان(این دیدار به علت حضور تیم گسترش فولاد در مسابقات جام حذفی به زمان دیگری موکول شد.)

جدول رده بندی گروه ب:
1- برق شیراز 36 امتیاز(یک بازی کمتر)
2- داماش گیلان 33 امتیاز
3- نفت تهران 32 امتیاز(یک بازی کمتر)
4- آلومینیوم هرمزگان 31 امتیاز
5- نساجی مازندران 29 امتیاز
.......................................
12- مهرکام پارس 22 امتیاز - تفاضل گل 6-(یک بازی کمتر)
13- فولاد اهواز 19 امتیاز - تفاضل گل 10-
14- کوثر لرستان 11 امتیاز(4 بازی کمتر)

شیرین فراز2......................... کوثر لرستان یک

تیم فوتبال شیرین فراز کرمانشاه در بیستمین هفته از رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال، موفق شد کوثر لرستان را با نتیجه 2 بر یک مغلوب خود سازد.
در جریان این دیدار که امروز (سوم اردیبهشت) راس ساعت 16 در استادیوم آزادی شهر کرمانشاه آغاز شد، علی جراح کاردر دقیقه 14 موفق شد اولین گل شیرین فراز را به ثمر برساند که این گل در دقیقه 75 بازی توسط علی طهماسبی جبران شد.
در سومین دقیقه از وقت اضافه نیمه دوم این دیدار، حامد اکبری موفق شد شیرین فراز را صاحب دومین گل خود کند.
در ادامه این دیدار که در حدود دو هزار تماشاچی از نزدیک آن را دنبال می کردند، جان نوبیس و علی جراح کار از شیرین فراز و مهدی اشرفی به همراه حسین قهار پور و اسماعیل باباجانی از تیم کوثر از داور بازی کارت زرد دریافت کردند و دو بازیکن به نامهای مهدی اشرفی و مهرداد خادمی از تیم مهمان نیز با گرفتن کارت قرمز از زمین بازی اخراج شدند.
سرمربی تیم کوثر لرستان در خصوص این دیدار اظهار داشت: تصور می کنم که زحمت کشیدن در نتیجه فوتبال تاثیری ندارد بلکه مسائل دیگری در این زمینه دخیل هستند.
رضا احدی در ادامه اظهار داشت: بازیکنان تیم ما بسیار زحمت کشیدند و از همه آنها سپاسگزارم، اما امیدوارم داورها به همین شیوه که در اینجا قضاوت کردند در شهر ما هم قضاوت کنند.
وی گفت: تیم ما دو هفته است که با ناملایماتی روبروست و در این دیدار نیز با مشکلات مربوط به داوری مواجه شد.
احدی با اشاره به اینکه تیمش هم اکنون در ته جدول رده بندی قرار دارد گفت: به هر حال بازیکنان شیرین فراز زحمت کشیدند و هر دو تیم بازی نسبتا خوبی ارائه دادند.
سرمربی شیرین فراز نیز پس از خاتمه این دیدار اظهار داشت: بعد از رویارویی با تیم مهر کام پارس تهران و شکست از این تیم، زحمات زیادی را متقبل شدیم تا روحیه تازه ای در میان بازیکنان تیم بدمیم که برد این دیدار پاسخی به آن زحمات بود.
میخائیل یونان پوران همچنین اظهار داشت: با کسب این پیروزی و تقویت روحیه بازیکنان، به برد مقابل تیم گسترش فولاد امیدواریم.

۱۳۸۹ اردیبهشت ۱, چهارشنبه

سرمربی شیرین فراز:هر یک از دیدارهای باقی مانده برای ما حکم فینال را دارد


سرمربی تیم فوتبال شیرین فراز کرمانشاه گفت: با توجه به موقعیت شیرین فراز در جدول رده بندی و قرار گرفتن تیم کوثر لرستان در قعر جدول، منطق حکم می کند که پیروز دیدار روز جمعه (سوم اردیبهشت)، تیم شیرین فراز باشد.
میخائیل یونان پوران در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، اظهار داشت: شیرین فراز برای رویارویی با کوثر لرستان تمرینات منظمی را پشت سر گذاشته است و امیدواریم بتوانیم از سد این تیم که دارای بازیکنان باتجربه در لیگهای برتر و دسته اول است، بگذریم.
یونان پوران در پاسخ به سئوالی مبنی بر پیش بینی نتیجه دیدار دو تیم، گفت: برخلاف دیگر رشته های ورزشی، در فوتبال اصلا نمی توان نتیجه را از قبل پیش بینی کرد و این کاری منسوخ شده است که یکی از زیباییهای فوتبال همین پیش بینی ناپذیر بودن آن است.
وی گفت: شیرین فراز در این دیدار قادر نخواهد بود کامران فدایی و ایمان رضایی را به دلیل سه کارته بودن همراه داشته باشد، مهدی زنجانی هم مصدوم است و ممکن است نتواند به بازی برسد.
یونان پوران در خاتمه اظهار داشت: هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و تمرکز خود را در هر دیدار بر بازی ارائه شده قرار می دهیم، اما همچنان به صعود به لیگ برتر امیدواریم.

۱۳۸۹ فروردین ۳۰, دوشنبه

علي كريمي آقاي گل ليگ دسته اول فوتبال


علي كريمي با 13 گل در صدر جدول گلزنان ليگ دسته اول فوتبال قرار دارد.

تا پايان هفته نوزدهم ليگ دسته اول، جدول گلزنان به شرح زير است:

13 گل: علي كريمي( شهرداري تبريز)

9 گل: مصطفي شجاعي (سپاهان نوين)

7 گل: جلال الدين علي محمدي (سپاهان نوين)

6 گل: فونيكه سي(نساجي) رسول خطيبي (گسترش) هادي دهقاني(آلومينيوم) روح الله عرب (نفت آبادان) ميثم خداشناس(تربيت يزد) علي ابوالفتحي(كاوه تهران) محمد سهيمي(شهرداري تبريز)

5 گل: علي اميري،امين تركاشوند، رضا طاهري (داماش گيلان) كامران فدايي(شيرين فراز) ميثم اقايي (شن سا)
سهراب انتظاري، (شهرداري تبريز) بهنام بيرانوند(مس رفسنجان) علي عليزاده، ستار زارع( برق شيراز) حسين چريم(شاهين اهواز) مهدي حسيني، محمد غلامين(پيام مشهد) امير رفعتي(گل گهر)

4 گل: قاسم اكبري (اتكا) ماكان دمبله (گسترش) حمود حريزاوي(گل گهر) شاهين شفيعي (داماش گيلان) مسعود قاضي ،احمد تقي پور (پتروشيمي) فرشاد سالاروند (شيرين فراز) گالوش پطروسيان(كاوه تهران) وحيد حمدي نژاد(آلومينيوم) داريوش ميكائيلي(نفت تهران) رسول عليزاده (شهرداري تبريز) عباس آقايي (گسترش) حسن فرجي مقدم(برق شيراز) كارلوس سالازار(مس رفسنجان) علي حداد(شموشك نوشهر) عليرضا طي نيا (مهركام) وحيد رضايي(پيام شيراز)

برنامه هفته بیست و یکم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول اعلام شد

از سوی کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برنامه هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور اعلام شد که زمان و مکان برگزاری این دیدارها به شرح زیر است:
دوشنبه 13/2/89
گروه ب:* آلومینیوم هرمزگان - مهرکام پارس تهران، ساعت 16:30، ورزشگاه تختی بندرعباس* نساجی قائمشهر - نفت تهران، ساعت 16:30، ورزشگاه وطنی قائمشهر* کوثر لرستان - فولاد نوین اهواز، ساعت 16:30، ورزشگاه تختی خرم آباد* داماش گیلان - برق شیراز، ساعت 16:30، ورزشگاه عضدی رشت* پتروشیمی تبریز - شیرین فراز کرمانشاه، ساعت 16:30، ورزشگاه تختی تبریز* مس سر چشمه کرمان - گسترش فولاد تبریز، ساعت 16:30، ورزشگاه زینلی سرچشمه* گل گهر سیرجان - شن سا اراک، ساعت 16:30، ورزشگاه اختصاصی گل گهر سیرجان
همچنین برنامه دیدارهای معوقه از هفته پانزدهم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‍‌های کشور به شرح زیر است:چهارشنبه 8/2/89* پیام خراسان - اتکا گلستان، ساعت 16:30، ورزشگاه ثامن الائمه مشهد* شیرین فراز کرمانشاه - گسترش فولاد تبریز، ساعت 16:30، ورزشگاه آزادی کرمانشاه* کوثر لرستان - نساجی مازندران، ساعت 16:30، ورزشگاه تختی خرم آباد* شن سا اراک - مهر کام پارس تهران، ساعت 16:30، ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک

شیرین فراز به مصاف قعر نشین گروه ب می رود



تیم فوتبال شیرین فراز کرمانشاه عصر روز جمعه این هفته در استادیوم آزادی کرمانشاه میزبان کوثر لرستان است.این تیم در حالی این هفته مقابل کوثر صف آرایی می کند که به هیچ وجه نباید غفلت کند و گول نتایج ضعیف حریفش را بخورد.درست است کوثر هم اینک با ۱۱ امتیاز از ۱۵ امتیاز در قعر جدول رده بندی قرار دارد،اما فراموش نکنیم همین تیم تا کنون یقه برخی از تیمها مانند همین شیرین فراز را گرفته است و یکی از بدترین شکستهای شیرین فراز در لیگ که منجر به استعفای فکری نیز گردید در دیدار مقابل این تیم رقم خورده است.شیرین فراز همینک و پس از شکست هفته پیش مقابل مهرکام همینک با ۱۸ مسابقه در پایان هفته نوزدهم لیگ در رتبه هشتم جدول قرار کرفته است و هم امتیاز شن سا می باشد.جالب است بدانید شرایط شن سا وشیرین فراز در جدول رده بندی تا پایان هفته نوزدهم از هر جهت مساوی است.با توجه به شکست هفته پیش برق صدرنشین مقابل گل گهر سیرجان یکی از تیمهای معمولی این گروه،هیچ تیمی دیگر در لیگ یک در حاشیه امنیت نیست و بازیکنان و کادر فنی شیرین فراز می بایست مقابل حریف روز جمعه با تمام توان و انگیزه حاضر شوند.

شیرین فراز جمعه میزبان کوثر لرستان

تیمهای شیرین فراز و کوثر لرستان این هفته و در بیستمین هفته از لیگ آزادگان به مصاف هم میروند.این دیدار روز جمعه ۳ اردیبهشت از ساعت ۱۶ به میزبانی شیرین فراز برگزار می گردد.شیرین فراز از روز شنبه در کرمانشاه تمرینات خود را برای مقابله با کوثر از سرگرفته است.دیدار رفت دو تیم در هفته هفتم لیگ در خرم آباد با اشتباها فردی بازیکنان شیرین فراز و گل به خودی سالاروند با نتیجه ۲ بر یک به سود کوثر به پایان رسید.هدایت شیرین فراز در آن بازی بر عهده محمود فکری بود.این تیم هفته پیش و در کمال ناباوری مقابل مهرکام پارس نتوانست موفق ظاهر شود و با یک گل مغلوب این تیم شد.لازم به ذکر است تماشای این دیدار برای تماشاگران رایگان خواهد بود

۱۳۸۹ فروردین ۲۷, جمعه

شیرین فراز مغلوب مهر کام پارس شد



در مهمترين ديدار عصر امروز تيم داماش گيلان ميزبان نساجي مازندران بود که به نتيجه تساوي يک بر يک دست يافت. شاگردان فيروز کريمي در اين ديدار به دنبال انتقام شکست سنگين چهار بر يک دور رفت بودند و در ابتدا با يک گل پيش افتادند اما اين شاگردان رضا فروزاني بودند که در دقايق پاياني تک گل خورده را جبران کردند و بازي را با تساوي به پايان رساندند.

در ديگر بازي تيم صدرنشين برق شيراز ميهمان گل‌گهر سيرجان بود. در اين ديدار تيم شيرازي با نتيجه 4 بر 3 مغلوب شد، اما همچنان جايگاه خود در صدر جدول را حفظ کرد.
نکته قابل توجه در مسابقات عصر امروز ثبات تمامي تيم‌ها در گروه دوم ليگ دسته اول بود و تيم‌ها بدون هيچ تغييري جايگاه هفته گذشته خود را حفظ کردند.

نتايج کامل مسابقات امروز به شرح زير است:

آلومينيوم هرمزگان يک-فولاد نوين اهواز يک (تختي-بندرعباس)

داماش گيلان يک -نساجي مازندران يک (شهيد عضدي-رشت)

مهرکام پارس تهران يک-شيرين فراز کرمانشاه صفر(امام خميني-اسلامشهر)

مس سرچشمه کرمان يک - نفت تهران يک (شهيد زينلي-سرچشمه)

گل گهر سيرجان 4 -برق شيراز 3 (اختصاصي گل گهر-سيرجان)

پتروشيمي تبريز 2 - گسترش فولاد تبريز يک (تختي-تبريز)

کوثر لرستان صفر -شن‌سا اراک يک (لرستان)

جدول گروه دوم:
1-برق شيراز 33 (يک بازي کمتر)
2-نفت تهران 32 (يک بازي کمتر)
3-آلومينيوم هرمزگان 31
4-داماش گيلان 30
5-نساجي مازندران 26 (يک بازي کمتر)تساوي داماش و نساجي و توقف آلومينيوم
6-گسترش فولاد 24 (2 بازي کمتر)
7-مس سرچشمه 24
8-شيرين فراز 22 (يک بازي کمتر)
9-شن سا اراک 22 (يک بازي کمتر)
10-گل گهرسيرجان 21
11-پتروشيمي تبريز 21
12-فولاد اهواز 19
13-مهرکام پارس 19(2 بازي کمتر)
14-کوثر لرستان 11 (4 بازي کمتر)

۱۳۸۹ فروردین ۲۵, چهارشنبه

شیرین فراز کرمانشاه به بازگشت به لیگ برتر امیدوار است



مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شیرین فراز کرمانشاه گفت: شیرین فراز کرمانشاه هنوز برای بازگشت به لیگ برتر امیدوار است و برای رسیدن به این مهم تلاش می کند.
“سلمان کریمی” گفت: شیرین فراز کرمانشاه ۹ بازی دیگر پیش رو دارد که پنج بازی آن خانگی و چهار بازی آن نیز در خارج از خانه خواهد بود که در صورت کسب سه امتیاز بازیهای خانگی و واگذار نکردن امتیاز در زمین حریف انشاءالله خواهیم توانست دوباره به لیگ برتر بازگردیم.
وی افزود: بازی بعدی تیم شیرین فراز کرمانشاه مقابل مهرکام اسلامشهر است که روز جمعه در ورزشگاه اختصاصی این باشگاه در شهر اسلامشهر برگزار خواهد شد.
وی افزود: برای مقابله در این دیدار تنها برای برد به زمین خواهیم رفت چرا که تیم شیرین فراز کرمانشاه از نظر سطح بازی و وضعیت تیمی و نیز جایگاه جدولی از تیم مهرکام بالاتر است و برای این دیدار فقط به برد می اندیشیم.
کریمی ضمن تقدیر از حضور پرشور تماشاچیان کرمانشاهی در دیدار مقابل فولاد نوین اهواز و حمایتهای مسوولین از این تیم ،از طرفداران و تماشاچیان کرمانشاهی تیم شیرین فراز کرمانشاه تقاضا کرد که در دیدار های خانگی این تیم را مانند گذشته حمایت کنند که دوباره این تیم به لیگ برتر باز گردد.
وی افزود: پس از بازی مقابل مهرکام اسلامشهر دو بازی خانگی پشت سر هم خواهیم داشت که یکی در روز جمعه سوم و دیگری هشتم ارد یبهشت ماه است که حضور تماشاچیان کرمانشاهی قطعا موجب دلگرمی و تلاش مضاعف بازیکنان تیمشان خواهد شد

با روحیه مضاعف به مصاف مهرکام می رویم



مربی تیم شیرین فراز کرمانشاه گفت: اگر بتوانیم در چهار دیدار پیش رو به پیروزی برسیم، شانس صعود به رقابتهای لیگ برتر را خواهیم داشت.
فرشید استحقاری، اظهار داشت: شانس شیرین فراز برای پیروزی در چهار دیدار پیش روی خود زیاد است و بازیهای چندان سنگینی در این دیدارها نخواهد داشت، لذا به طور قاطع امیدواریم بتوانیم بار دیگر به لیگ برتر صعود کنیم.
استحقاری در ادامه به دیدار تیم شیرین فراز و مهرکام پارس تهران در هفته نوزدهم رقابتهای لیگ دسته یک اشاره کرد و گفت: به نظر می رسد زرینچه از تیم مهرکام پارس جدا شده و این تیم تا حدودی به حاشیه رفته است که همین مسئله مشکلات روحی را برای بازیکنان آن بوجود آورده است.
وی گفت: از سوی دیگر تیم شیرین فراز پس از برد در مقابل فولاد نوین با روحیه ای مضاعف تمرین کرده و در دیدار هفته نوزدهم با همین روحیه حاضر خواهد شد و قصد دارد با پیروزی در این دیدار شکست مقابل برق شیراز را جبران کند.
استحقاری از سجادخسروی بازیکن مهاجم شیرین فراز به عنوان تنها مصدومی نام برد که قادر به حضور در دیدار هفته آینده نخواهد بود.
استحقاری در خاتمه یاد آور شد: شیرین فراز با ۲۲ امتیاز و یک بازی کمتر در رده هشتم جدول قرار دارد اما مهر کام با یک بازی کمتر جایگاه سیزدهم را به خود اختصاص داده است.
گفتنی است؛ شیرین فراز روز جمعه( ۲۷ فروردین) مهمان تیم مهرکام پارس تهران خواهد بود.

۱۳۸۹ فروردین ۲۴, سه‌شنبه

شیرین فراز-مهرکام جمعه در اسلامشهر

هفته نوزدهم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول آزادگان پنجشنبه و جمعه در شهرهای مختلف پیگیری می شود.
به گزارش روابط عمومی باشگاه شیرین فراز،تیم فوتبال این باشگاه در هفته نوزدهم این رقابتها روز جمعه ۸۹/۱/۲۷ از ساعت ۱۶ در استادیوم اختصاصی مهرکام در شهر اسلامشهر از توابع استان تهران به مصاف این تیم خواهد رفت.
شیرین فراز که همینک با یک بازی کمتر و ۲۲ امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی قرار دارد،هفته گذشته پس از ۴ هفته ناکامی در دستیابی به برد مقابل فولاد نوین اهوراز به یک پیروزی روحیه بخش دست یافت و توانست این تیم را در کرمانشاه مغلوب نماید.
شیرین فراز علیرغم این پیروزی،اما جایگاهش در جدول رده بندی هیچ تغییری نکرد.
از طرفی مهرکام پارس که به نوشته روزنامه ها اوایل این هفته زرینچه مربی خود را هم از دست داد،با ۱۷ و ۱۶ امتیاز در رده سیزدهم قرار دارد.
بهتاش فریبا سرمربی این تیم یکماه پیش بدلیل کسب نتایج ضعبف برکنار شد و گفته می شود جواد زرینچه نیز که جانشین وی شده بود،از همراهی این تیم بحران زده کنارکشیده است.
این تیم قرار بود جمعه گذشته به مصاف شن سا اراک برود که بدلیل تعلیق شن سا این دیدار لغو شد.

۱۳۸۹ فروردین ۲۲, یکشنبه

سرمربی فولاد نوین اهواز:۳ امتیاز حق شیرین فراز بود



سرمربی تیم فوتبال فولاد نوین اهواز کسب سه امتیاز دیدار هفته هجدهم تیم خود با شیرین فراز را حق تیم مقابل عنوان کرد.
فریدون حردانی پس از شکست ۲ بر یک تیمش در مقابل شیرین فراز کرمانشاه در هفته هجدهم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال، اظهار داشت: دو تیم رقابت خوبی را به نمایش گذاشتند و هرچند برد این دیدار حق شیرین فراز بود، اما بازیکنان تیم ما نیز بازی خوبی ارائه دادند.
حردانی در ادامه تصریح کرد: شیرین فراز بر روی ضربات ایستگاهی بسیار قوی است و تیم ما ضعیف، گل اول را هم در دقایق ابتدایی نیمه اول از روی یک ضربه ایستگاهی دریافت کردیم و همین موضوع باعث روی آوردن بازیکنان تیم ما به یک بازی احساسی شد که در نهایت نیز به شکست تیم منتهی گردید.
وی گفت: هدف نهایی باشگاه فولاد استفاده از بازیکنان بومی است و بر همین اساس در اکثر بازیهای بیرون از خانه نتیجه را واگذار می کند.

حردانی در ادامه به تماشاگران این دیدار اشاره کرد و اظهار داشت: به این تماشاگران افتخار می کنم، زیرا در هیچ جایی این تعداد تماشاگر بدون حاشیه تاکنون مشاهده نکرده ام

۱۳۸۹ فروردین ۲۰, جمعه

دروازه بان شیرین فراز: برای کسب جایگاه ثابت در ترکیب تلاش می کنم



دروازه بان اصفهانی شیرین فراز گفت:رقابت سختی بین هر سه دروازه بان شیرین فراز برای کسب جایگاه ثابت در تیم است واین مربی است که در نهایت دروازه بان هر بازی را انتخاب می کند.
به گزارش روابط عمومی شیرین فراز،مهدی زنجانی افزد:از نظر بدنی و روحی در شرایط خوبی هستم و خوشحالم در بازی با فولاد توانستم نظر مربیان را جلب نمایم.
وی افزود:در بازی با فولاد گل زودهنگام ما با عث شارژ روحی تیم شد و خوشحالیم که پس از ۴ هفته توانسنیم در این دیدار به پیروزی دست یابیم.
دروازه بان شیرین فراز که سابقه بازی در لیگ برتر و تیم استقلال اهواز را دارد،خاطرنشان ساخت:با ادامه این روند قطعا سیر صعودی تیم ما ادامه خواهد یافت و امیداریم دیگر بدشانسی گریبانگیر تیم ما نشود.
وی افزد:در فوتبال هیچوقت نمیتوان پیش بینی درستی صورت داد اما امیدوارم به عنوان دروازه بان در بازیهای آتی شیرین فراز با اعتماد مربیان مثمر ثمر باشم

مدافع شیرین فراز:خدا خواست ۲ گل بزنم



ایمان گل علیزاده مدافع گلزن شیرین فراز در دیدار مقابل فولاد نوین خوزستان گفت:در بازی با فولا تمامی بچه ها زحمت کشیدند و خدا خواست در این دیدار گلهای برتری تیم را من به ثمر برسانم.
به گزارش روابط عمومی شیرین فراز گل علیزاده افزود:فولاد تیم خوب و با قدرت بدنی بالایی بود اما با لطف خدا و تلاش بازیکنان و کادر فنی توانستیم این تیم را شکست دهیم و ضمن کسب ۳ امتیاز مهم مسابقه شکست دور رفت را نیز جبران کنیم.
وی با تمجید از شور تماشاگران کرمانشاهی در استادیوم آزادی و حمایت همه جانبه آنها از این تیم گفت:با این تماشاگران ما در کرمانشاه برای بردن هیچ تیمی مشکل نداریم زیرا حضور آنها در بازیها دلگرمی ما و هراس حریفان را در پی خواهد داشت.
وی یکی از عوامل نتیجه نگرفتن شیرین فراز در ۴ دیدار گذشته را بدشانسی این تیم ذکر کردو گفت:اگر فیلم بازیهای ما را نگاه کنید متوجه خواهید شد بیشترنتایج بد ما روی بدشانسی تیم شیرین فراز رقم خورده است.
وی وضعیت تیمش را خوب و مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت:وضعیت بدنی و روحی روانی تیم خوب است از نظر تاکتیکی نیز با تفکرات مربی جدید روز به روز هماهنگ تر می شویم

شیرین فراز پس از سه هفته پیروز شد


در هفته هجدهم از رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال، تیم شیرین فراز کرمانشاه موفق شد فولاد نوین اهواز را مغلوب خود سازد.تیم شیرین فراز که پس از بازگشت به رقابتهای لیگ در نیم فصل دوم، دو شکست و یک تساوی را در کارنامه خود به ثبت رسانده بود، با شکست فولاد نوین در هفته هجدهم موفق به کسب سه امتیاز این دیدار شد.در این دیدار ایمان گل علیزاده از شیرین فراز در دقایق 9 نیمه اول و 7 نیمه دوم برای تیم خود گل زنی کرد که یکی از این گلها در دقیقه 42 نیمه دوم توسط علی بن محسن از تیم مقابل جبران شد و در نهایت نیز بازی با نتیجه 2 بر یک به اتمام رسید.


در این دیدار فرشاد حاجی پور از فولاد نوین اهواز در دقیقه چهلم نیمه دوم بازی با اجرای خطای محرز بر روی بازیکن شیرین فراز که در حال نزدیک شدن به دروازه بود از داور بازی کارت قرمز دریافت کرد و از زمین اخراج شد.


سه هزار تماشاچی از نزدیک این دیدار را که در استادیوم آزادی شهر کرمانشاه راس ساعت 16 آغاز شد نظاره کردند.


گفتنی است؛ نیمه اول این دیدار با دو دقیقه و نیمه دوم با چهار دقیقه وقت اضافه به پایان رسید.

در حاشیه:
*تبلیغات یک هفته اخیر شیرین فراز در خصوص این دیدار و همچنین رایگان اعلام شدن تماشای مسابقه سبب شده بود رکورد حضور تماشاگر در دیدارهای شیرین فراز در ۲ سال اخیر شکسته شود.
*مهدی گردانی مدیر کل تربیت بدنی استان کرمانشاه به همراه جلال عزیزی معاون این اداره نیمه اول مسابقه را در استادیوم آزادی کرمانشاه تماشا کردند.
*منوچهر فخری شهردار کرمانشاه نیز در استادیم حضور داشت.
*دیوید ویکروه هافبک ریزنقش و آماده شیرین فراز در دقیقه ۷۰ مسابقه به دلیل مصدومیت روی پیست تارتان ضلع شرقی استادیوم دراز کشید و نای بلند شدن نداشت.
*مهدی زنجانی که در غیاب نانای محرم دروازه بان شیرین فراز بود ۳ مرتبه با حرکات زیبا و تماشایی مانع از فروریختن دروازه اش شد.
*ایمان گل علیزاده مدافع شمالی شیرین فراز که در این دیدار ۲ گل به ثمر رسانید در ۱۵ دقیقه پایانی بازی با مصدومیت پای چپ به بازی ادامه داد و برترین بازیکن میدان لقب گرفت.
*آدرس سایت شیرین فراز روی بنر بزرگی در روبروی جایگاه خودنمایی می کرد.
*صید احمدی و سیف الله پور گزارشگران سیما و رادیو کرمانشاه در این بازی نیز چون گذشته با شور و حرارت خاصی گزارش بازی را برای مردم انجام دادند.
*فریدن حردانی سرمربی فولاد اهواز در پایان بازی تماشاگران خونگرم کرمانشاه را ستود

هفته هجدهم ليگ دسته اول فوتبال عصر امروز با برگزاري 5 ديدار در گروه دوم به پايان رسيد


به گزارش باشگاه خبري فارس «توانا»، در مهمترين ديدار اين گروه شاگردان فيروز كريمي پذيراي شاگردان وينگو بگوويچ بودند. داماش گيلان كه قبل از اين ديدار با اختلاف يك امتياز نسبت به آلومينيوم در رده چهارم جدول قرار داشت، در اين ديدار خانگي و با حمايت هواداران خود چشم به هر 3 امتياز بازي داشت تا فاصله خود را با صدر جدول كم كند، اما به نتيجه‌اي بهتر از تساوي 2 بر 2 نرسيد و اميدش براي صعود به ليگ برتر كم‌رنگ شد.
در ديگر بازي حساس اين گروه تيم رده دومي برق شيراز ميزبان تيم انتهاي جدولي پتروشيمي تبريز بود كه موفق شد با يك گل از سد حريف خود گذشته و با توجه به ناكامي تيم صدرنشين نفت تهران، به صدر جدول صعود كرد.
تيم نفت تهران نيز كه پيش از اين هفته، مدت‌ها صدر جدول اين گروه را در اختيار داشت ميزبان تيم قعر جدولي گل گهر سيرجان بود كه با يك گل مقابل ميهمان خود شكست خورد و صدر جدول را از دست داد و به رتبه دوم سقوط كرد.

نتايج كامل ديدارهاي گروه دوم:

داماش گيلان 2 - آلومينيوم هرمزگان 2 (عضدي رشت)
شيرين فراز كرمانشاه 2 - فولاد نوين اهواز يك (آزادي كرمانشاه)
نساجي قائمشهر 3 - مس سرچشمه كرمان يك (شهيد وطني قائمشهر)
نفت تهران صفر - گل گهر سيرجان يك (امير آباد تهران)
برق شيراز يك - پتروشيمي تبريز صفر (اختصاصي برق شيراز)

ديدار تيم‌هاي شن سا اراك و مهركام پارس تهران نيز كه قرار بود امروز در ورزشگاه امام خميني اراك برگزار شود به علت تعليق تيم اراكي لغو شد. همچنين بازي تيم‌هاي گسترش فولاد تبريز و كوثر لرستان به علت ديدار تيم گسترش در مرحله يك چهارم نهايي جام حذفي به آينده موكول شد.

نتايج ديدارهاي هفته هجدهم در گروه اول كه روز گذشته برگزار شده بود نيز به شرح زير است:

ايرانجوان بوشهر يك - نفت آبادان يك (شهيد بهشتي بوشهر)
تربيت يزد يك - پيام مخابرات فارس صفر (نصيري يزد)
شهرداري بندر عباس صفر - شهرداري تبريز صفر (تختي بندرعباس)
شاهين اهواز يك - سپاهان اصفهان 4 (تختي اهواز)
شموشك نوشهر صفر - شهرك صنعتي كاوه تهران يك (شهداي نوشهر)
داماش لرستان 2 - پيام خراسان 2 (تختي دورود)

ديدار تيم‌هاي اتكا گلستان و مس رفسنجان نيز به علت حضور مس در مرحله يك چهارم نهايي جام حذفي برگزار نشد.

*جدول گروه دوم:
1- برق شيراز 33 (يك بازي كمتر)
2- نفت تهران 30 (2 بازي كمتر)
3- آلومينيوم هرمزگان 30
4- داماش گيلان 29
5- نساجي مازندران 25 ( يك بازي كمتر)
6- گسترش فولاد 24 ( 2 بازي كمتر)
7- مس سرچشمه 23
8- شيرين فراز 22 (يك بازي كمتر)
9- شن سا اراك 19
10- گل گهرسيرجان 18
11- فولاد اهواز 18
12- پتروشيمي تبريز 17 ( يك بازي كمتر)
13- مهركام پارس 16
14-كوثر لرستان 11 (4 بازي كمتر)

تماشای دیدار شیرین فراز رایگان است


باشگاه شیرین فراز در اطلاعیه ای اعلام کرد تماشای تمامی دیدارهای باقیمانده شیرین فراز کرمانشاه و حریفان تا پایان رقابتهای لیگ آزادگان برای علاقه مندان رایگان است.به گزارش روابط عومی شیرین فراز؛در این اطلاعیه آمده است که با همکاری اداره کل تربیت بدنی استان کرمانشاه و هیئت فوتبال استان تماشاگران خونگرم شیرین فراز می توانند تمامی دیدارهای شیرین فراز در کرمانشاه را از نزدیک و به صورت رایگان تماشا نمایند.این باشگاهد از هوادارانش خواسته است روز جمعه استادیوم آزادی کرمانشاه را به رنگ قرمز در بیاورند.

۱۳۸۹ فروردین ۱۸, چهارشنبه

اعلام اسامي داوران هفته هجدهم ليگ دسته اول فوتبال

.


به گزارش خبرگزاري فارس اسامي داوران ليگ دسته اول باشگاه هاي كشور به شرح زير اعلام شد:

پنجشنبه 19/1/89
ايرانجوان بوشهر – نفت آبادان
قاسم واحدي - عباس حاجي زاده - اسد موسوي -محمد رضا خداپرست - ناظر: نادر جعفري

تربيت يزد-پيام مخابرات فارس
محمد كماني - محمد حسن ابراهيمي - حسن ظهيري - روح الله تيموري - ناظر : اسماعيل صفيري

شهرداري بندرعباس-شهرداري تبريز
احمد صالحي - امير بالاورد - مصطفي دهقان -جواد رحيم زاده – ناظر : بهمن مهرپيما

شاهين اهواز-سپاهان اصفهان
امير حسين فتاحي - حسين رحيمي پور - حسين مفتاح - روح الله ارشادي - ناظر:عبدالرسول استادزاده

شموشك نوشهر-شهرك صنعتي كاوه تهران
محمد رضا اكبريان - حمزه علي سليمي - محمدرضا مدير روستا - منوچهر آقاسي - ناظر :حاتم بك پور

داماش لرستان-پيام مشهد
يدالله جهانبازي - عليرضا بدري - فرزاد بهرامي - مجيد كرمي – ناظر : فرج الله يثربي

جمعه 20/1/89
داماش گيلان- آلومينيوم هرمزگان
محمود رفيعي - محمدرضا منصوري - مهدي عاليقدر - محمد دوستي – ناظر : رحيم رحيمي مقدم

شيرين فراز كرمانشاه-فولاد نوين اهواز
بيژن حيدري - مهدي الوندي - حميدرضا رحيمي- مهدي پاكزاد - ناظر : ابراهيم ميرزا بيگي


نساجي قائم شهر-مس سرچشمه كرمان
سعيد بخشي زاده - سخاوت سليمان نژاد - جواد شيرواني - مهدي كلاكي ناظر :عليرضا خانقاهي

نفت تهران –گل گهر سيرجان
فرشيد افشار - حسن طوماري - محمد عطايي - محمد حسين مرادي - ناظر: ايرج اميني فر

برق شيراز-پتروشيمي تبريز
البرز حاجي پور - كيانوش داوود زاده -بهروز برون - روح الله شريفي – ناظر : سعادت باغبان

شیرین فراز در اندیشه پیروزی روحیه بخش

تیم شیرین فراز کرمانشاه برای بازیابی روحیه تیمی خود روز جمعه تنها برای کسب پیروزی به میدان می رود.
به گزارش روابط عمومی باشگاه شیرین فراز؛این باشگاه اعلام کرد پس از تلخی های دیدار برق شیراز در هفته گذشته این تیم با حمایت هوادارانش تنها برای کسب پیروزی به میدان می رود.
این باشگاه همچنین از هوادارانش خواست در اولین دیدار شیرین فراز در سال جدید در کرمانشاه با همراه داشتن پرچمهای قرمز به حمایت از تیم بپردازند تا با کسب این پیروزی در دیدارهای آتی با روحیه بهتری به میدان بروند.
باشگاه شیرین فراز اعلام کرد تماشای این دیدار برای تمامی علاقه مندان رایگان خواهد بود.
این دیدار قرار است راس ساعت ۱۶ روز جمعه ۲۰ فروردین در استادیوم آزادی کرمانشاه برگزار گردد

۱۳۸۹ فروردین ۱۷, سه‌شنبه

شیرین فراز خواستار محرومیت داور دیدار این تیم با برق شیراز شد



باشگاه شیرین فراز کرمانشاه ضمن اعتراض شدید به قضاوت دوار دیدار این تیم با برق شیراز که به نتیجه 2 بر یک به سود برق تمام شد، خواهان محرومیت داور گردید.


به دنبال آنکه قضاوت داور دیدار معوقه هفته چهاردهم دو تیم به اعلام پنالتی به نفع برق در وقت اضافه نیمه دوم و اخراج دروازه بان شیرین فراز منتهی شد، مدیرعامل شیرین فراز با ارسال شکوائیه ای به هیات فوتبال استان به داوری این دیدار اعتراض کرد.


در این شکوائیه آمده است؛ متاسفانه در جریان دیدار تیمهای شیرین فراز کرمانشاه و برق شیراز که عصر روز یکشنبه پانزدهم فروردین و در استادیوم اختصاصی برق شیراز برگزار شد، داور مسابقه تحت تاثیر تیم میزبان و شعارهای تماشاگران، در دقیقه 95 مسابقه روی حرکت مشکوک مهاجم حریف ضمن اخراج دروازه بان شیرین فراز بر علیه این تیم ضربه پنالتی اعلام نمود که همین مسئله موجب باخت 2 بر یک تیم شد.

۱۳۸۹ فروردین ۱۵, یکشنبه

شیرین فراز در مقابل برق شیرازدر دقیقه 93 متوقف شد


نتیجه پایانی
شیرین فراز 1 برق شیراز 2
تیم شیرین فراز در دیدار معوقه هفته یازدهم امروز و در شیراز از ساعت پانزده در ورزشگاه اختصاصی برق به مصاف برق شیراز رفت که در پایان تیم برق موفق شد تیم شیرین فراز را دو بر یک شکست دهد و با سی و یک امتیاز به صدر جدول صعود کندابتدای بازی متعادل دنبال شد .اولین موقعیت خطرناک لرزش تیرک دروازه برق بود توسط کرمانشاهیها .بازی چندان پرهیجان از سوی دو تیم دنبال نمیشد و بازیکان برق سنگین در زمین حرکت میکردن در دقیقه 43 .غفلت مدافعان برق توپ رو در موقعیت دو به تک در اختیار کرمانشاهیها قرار داد و تک مدافع برق در اون صحنه جمال عباسی بود .صمد زارع و هنرور هر دو جامانده بودن.همین غفلت باعث شد در نزدیکیهای محوطه جریمه بازیکن سمت چپ جمال عباسی توپ رو به بازیکن سمت راستی بده و او نیز با پای چپ ضربه سنگینی رو روانه دروازه مارتین کنه که با خوش شانسی توپ به تیرک عمودی دروازه خورد و در برگشت توپ به بازیکن دیگر شیرین فراز دیوید ویکدوم رسید و بایک ضربه دقیق توپ را وارد دروازه کرد نیمه اول شیرین فراز با برد به رختکن رفت
بعد از سپری شدن حدود ده دقیقه از نیمه دوم ،مدافع شیرین فرازیها که قصد دفع توپ رو داشت به خاطر پرسینگ بازیکنان برق در زمین کرمانشاه، توپ رو لو داد تا ستار پا به توپ بشه و به سمت دروازه حریف حمله ور بشه.ستار به محوطه جریمه رسید و در حالی که تنها دروزاه بان رو پیش رو داشت و مدافعان او رو دنبال میکردن توپ رو با پای چپ به زاویه مخالف زد تا توپ به کنج دروازه برسه و تور رو به لرزه در بیاره
داور چهارم، 5 دقیقه وقت اضافه را نشان داد .حملات برقیها تا دقیقه 93 بشدت ادامه داشت تا جایی که نانا دروزاه بان شیرین فراز توپ رو در اختیار گرفت و در حالی که خدیراوی رو در پیش رو داشت قصد شروع مجدد بازی رو داشت .ناگهان از این توپ مرده موقعیت طلایی برای برق رقم خورد. به این ترتیب که دروزاه بان در حین زدن ضربه به توپ، با دست ضریه ای به صورت خذیروای زد و او را نقش زمین کرد.داور با کارت قرمزنانا رو اخراج کرد.
با این که سه تعویض شیرین فراز انجام شده بود و یکی از بازیکنان در دروازه قرار گرفت.ستار پشت توپ ایستاد و بر خلاف حرکت دروزاه بان(!) گل دوم برقیها رو به ثمر رسوند.بازی دو دقیقه دیگه ادامه پیدا کرد اما نتیجه همون دو بر یک به سود برق ختم شد
مسعود نظرزاده و صمد زارع از برق شیراز و علی خانکی از شیرین فراز هم از بازیکنان اخطاری این دیدار بودند. همچنین در دقيقه 73 علي کلانتري سرمربي تيم برق هم از روي نيمکت اخراج شد
قضاوت این بازی را جمشید محمدی به کمک علیرضا کناری و مهرداد بهرامی به عهده داشتند

۱۳۸۹ فروردین ۱۴, شنبه

شیرین فراز با ۲ غیب به مصاف برق می رود


تیم فوتبال شیرین فراز کرمانشاه در بازی با برق شیراز ۲ بازیکن اصلی خود در هفته های اخیر را به همراه ندارد.
به گزارش روابط عمومی باشگاه شیرین فراز کرمانشاه،این تیم که قرار است روز یکشنبه از ساعت ۱۵ در شیراز با برق روبرو شود ظهر شنبه از طریق پرواز کرمانشاه-تهران-شیراز عازم این شهر شد.
مربی و سرپرست تیم شیرین فراز کرمانشاه گفت: دیدار این هفته تیم شیرین فراز در مقابل برق شیراز از حساسیت بالایی برخوردار است و در این دیدار محکوم به پیروزی هستیم.
در حال حاضر شیرین فراز با دو بازی کمتر در رده هفتم جدول قرار دارد و برق شیراز در رده چهارم است، لذا فاصله ما با برق کم است و به هیچ عنوان نباید بگذاریم این فاصله بیشتر شود.
سرپرست تیم شیرین فراز،در ادامه با اشاره به اینکه دیدار شیرین فراز و برق از سری دیدارهای معوقه، فردا و راس ساعت ۱۵ در شیراز برگزار می شود تصریح کرد: در این دیدار نمی توانیم از قابلیتهای علی جراحکار و سجاد خسروی به دلیل محرومیت و مصدومیت آنها بهره ببریم.وی به حضور میخاییل یونانپوران به عنوان مربی در شیرین فراز اشاره کرد و گفت: این مربی تجربه حضور در لیگ دسته اول و برتر را دارد و تمریناتی که برای بازیکنان در نظر می گیرد بسیار فوق العاده و علمی است.
لازم به ذکر است دیدار بعدی شیرین فراز جمعه همین هفته ۲۰ فروردین مقابل کوثر لرستان در استادیوم آزادی کرمانشاه برگزار می گردد.