۱۳۸۹ فروردین ۲۵, چهارشنبه

با روحیه مضاعف به مصاف مهرکام می رویم



مربی تیم شیرین فراز کرمانشاه گفت: اگر بتوانیم در چهار دیدار پیش رو به پیروزی برسیم، شانس صعود به رقابتهای لیگ برتر را خواهیم داشت.
فرشید استحقاری، اظهار داشت: شانس شیرین فراز برای پیروزی در چهار دیدار پیش روی خود زیاد است و بازیهای چندان سنگینی در این دیدارها نخواهد داشت، لذا به طور قاطع امیدواریم بتوانیم بار دیگر به لیگ برتر صعود کنیم.
استحقاری در ادامه به دیدار تیم شیرین فراز و مهرکام پارس تهران در هفته نوزدهم رقابتهای لیگ دسته یک اشاره کرد و گفت: به نظر می رسد زرینچه از تیم مهرکام پارس جدا شده و این تیم تا حدودی به حاشیه رفته است که همین مسئله مشکلات روحی را برای بازیکنان آن بوجود آورده است.
وی گفت: از سوی دیگر تیم شیرین فراز پس از برد در مقابل فولاد نوین با روحیه ای مضاعف تمرین کرده و در دیدار هفته نوزدهم با همین روحیه حاضر خواهد شد و قصد دارد با پیروزی در این دیدار شکست مقابل برق شیراز را جبران کند.
استحقاری از سجادخسروی بازیکن مهاجم شیرین فراز به عنوان تنها مصدومی نام برد که قادر به حضور در دیدار هفته آینده نخواهد بود.
استحقاری در خاتمه یاد آور شد: شیرین فراز با ۲۲ امتیاز و یک بازی کمتر در رده هشتم جدول قرار دارد اما مهر کام با یک بازی کمتر جایگاه سیزدهم را به خود اختصاص داده است.
گفتنی است؛ شیرین فراز روز جمعه( ۲۷ فروردین) مهمان تیم مهرکام پارس تهران خواهد بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر