۱۳۸۹ اردیبهشت ۳, جمعه

شیرین فراز2......................... کوثر لرستان یک

تیم فوتبال شیرین فراز کرمانشاه در بیستمین هفته از رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال، موفق شد کوثر لرستان را با نتیجه 2 بر یک مغلوب خود سازد.
در جریان این دیدار که امروز (سوم اردیبهشت) راس ساعت 16 در استادیوم آزادی شهر کرمانشاه آغاز شد، علی جراح کاردر دقیقه 14 موفق شد اولین گل شیرین فراز را به ثمر برساند که این گل در دقیقه 75 بازی توسط علی طهماسبی جبران شد.
در سومین دقیقه از وقت اضافه نیمه دوم این دیدار، حامد اکبری موفق شد شیرین فراز را صاحب دومین گل خود کند.
در ادامه این دیدار که در حدود دو هزار تماشاچی از نزدیک آن را دنبال می کردند، جان نوبیس و علی جراح کار از شیرین فراز و مهدی اشرفی به همراه حسین قهار پور و اسماعیل باباجانی از تیم کوثر از داور بازی کارت زرد دریافت کردند و دو بازیکن به نامهای مهدی اشرفی و مهرداد خادمی از تیم مهمان نیز با گرفتن کارت قرمز از زمین بازی اخراج شدند.
سرمربی تیم کوثر لرستان در خصوص این دیدار اظهار داشت: تصور می کنم که زحمت کشیدن در نتیجه فوتبال تاثیری ندارد بلکه مسائل دیگری در این زمینه دخیل هستند.
رضا احدی در ادامه اظهار داشت: بازیکنان تیم ما بسیار زحمت کشیدند و از همه آنها سپاسگزارم، اما امیدوارم داورها به همین شیوه که در اینجا قضاوت کردند در شهر ما هم قضاوت کنند.
وی گفت: تیم ما دو هفته است که با ناملایماتی روبروست و در این دیدار نیز با مشکلات مربوط به داوری مواجه شد.
احدی با اشاره به اینکه تیمش هم اکنون در ته جدول رده بندی قرار دارد گفت: به هر حال بازیکنان شیرین فراز زحمت کشیدند و هر دو تیم بازی نسبتا خوبی ارائه دادند.
سرمربی شیرین فراز نیز پس از خاتمه این دیدار اظهار داشت: بعد از رویارویی با تیم مهر کام پارس تهران و شکست از این تیم، زحمات زیادی را متقبل شدیم تا روحیه تازه ای در میان بازیکنان تیم بدمیم که برد این دیدار پاسخی به آن زحمات بود.
میخائیل یونان پوران همچنین اظهار داشت: با کسب این پیروزی و تقویت روحیه بازیکنان، به برد مقابل تیم گسترش فولاد امیدواریم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر