۱۳۸۹ فروردین ۲۵, چهارشنبه

شیرین فراز کرمانشاه به بازگشت به لیگ برتر امیدوار است



مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شیرین فراز کرمانشاه گفت: شیرین فراز کرمانشاه هنوز برای بازگشت به لیگ برتر امیدوار است و برای رسیدن به این مهم تلاش می کند.
“سلمان کریمی” گفت: شیرین فراز کرمانشاه ۹ بازی دیگر پیش رو دارد که پنج بازی آن خانگی و چهار بازی آن نیز در خارج از خانه خواهد بود که در صورت کسب سه امتیاز بازیهای خانگی و واگذار نکردن امتیاز در زمین حریف انشاءالله خواهیم توانست دوباره به لیگ برتر بازگردیم.
وی افزود: بازی بعدی تیم شیرین فراز کرمانشاه مقابل مهرکام اسلامشهر است که روز جمعه در ورزشگاه اختصاصی این باشگاه در شهر اسلامشهر برگزار خواهد شد.
وی افزود: برای مقابله در این دیدار تنها برای برد به زمین خواهیم رفت چرا که تیم شیرین فراز کرمانشاه از نظر سطح بازی و وضعیت تیمی و نیز جایگاه جدولی از تیم مهرکام بالاتر است و برای این دیدار فقط به برد می اندیشیم.
کریمی ضمن تقدیر از حضور پرشور تماشاچیان کرمانشاهی در دیدار مقابل فولاد نوین اهواز و حمایتهای مسوولین از این تیم ،از طرفداران و تماشاچیان کرمانشاهی تیم شیرین فراز کرمانشاه تقاضا کرد که در دیدار های خانگی این تیم را مانند گذشته حمایت کنند که دوباره این تیم به لیگ برتر باز گردد.
وی افزود: پس از بازی مقابل مهرکام اسلامشهر دو بازی خانگی پشت سر هم خواهیم داشت که یکی در روز جمعه سوم و دیگری هشتم ارد یبهشت ماه است که حضور تماشاچیان کرمانشاهی قطعا موجب دلگرمی و تلاش مضاعف بازیکنان تیمشان خواهد شد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر