۱۳۸۹ اردیبهشت ۱, چهارشنبه

سرمربی شیرین فراز:هر یک از دیدارهای باقی مانده برای ما حکم فینال را دارد


سرمربی تیم فوتبال شیرین فراز کرمانشاه گفت: با توجه به موقعیت شیرین فراز در جدول رده بندی و قرار گرفتن تیم کوثر لرستان در قعر جدول، منطق حکم می کند که پیروز دیدار روز جمعه (سوم اردیبهشت)، تیم شیرین فراز باشد.
میخائیل یونان پوران در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، اظهار داشت: شیرین فراز برای رویارویی با کوثر لرستان تمرینات منظمی را پشت سر گذاشته است و امیدواریم بتوانیم از سد این تیم که دارای بازیکنان باتجربه در لیگهای برتر و دسته اول است، بگذریم.
یونان پوران در پاسخ به سئوالی مبنی بر پیش بینی نتیجه دیدار دو تیم، گفت: برخلاف دیگر رشته های ورزشی، در فوتبال اصلا نمی توان نتیجه را از قبل پیش بینی کرد و این کاری منسوخ شده است که یکی از زیباییهای فوتبال همین پیش بینی ناپذیر بودن آن است.
وی گفت: شیرین فراز در این دیدار قادر نخواهد بود کامران فدایی و ایمان رضایی را به دلیل سه کارته بودن همراه داشته باشد، مهدی زنجانی هم مصدوم است و ممکن است نتواند به بازی برسد.
یونان پوران در خاتمه اظهار داشت: هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و تمرکز خود را در هر دیدار بر بازی ارائه شده قرار می دهیم، اما همچنان به صعود به لیگ برتر امیدواریم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر