۱۳۸۹ فروردین ۱۴, شنبه

شیرین فراز با ۲ غیب به مصاف برق می رود


تیم فوتبال شیرین فراز کرمانشاه در بازی با برق شیراز ۲ بازیکن اصلی خود در هفته های اخیر را به همراه ندارد.
به گزارش روابط عمومی باشگاه شیرین فراز کرمانشاه،این تیم که قرار است روز یکشنبه از ساعت ۱۵ در شیراز با برق روبرو شود ظهر شنبه از طریق پرواز کرمانشاه-تهران-شیراز عازم این شهر شد.
مربی و سرپرست تیم شیرین فراز کرمانشاه گفت: دیدار این هفته تیم شیرین فراز در مقابل برق شیراز از حساسیت بالایی برخوردار است و در این دیدار محکوم به پیروزی هستیم.
در حال حاضر شیرین فراز با دو بازی کمتر در رده هفتم جدول قرار دارد و برق شیراز در رده چهارم است، لذا فاصله ما با برق کم است و به هیچ عنوان نباید بگذاریم این فاصله بیشتر شود.
سرپرست تیم شیرین فراز،در ادامه با اشاره به اینکه دیدار شیرین فراز و برق از سری دیدارهای معوقه، فردا و راس ساعت ۱۵ در شیراز برگزار می شود تصریح کرد: در این دیدار نمی توانیم از قابلیتهای علی جراحکار و سجاد خسروی به دلیل محرومیت و مصدومیت آنها بهره ببریم.وی به حضور میخاییل یونانپوران به عنوان مربی در شیرین فراز اشاره کرد و گفت: این مربی تجربه حضور در لیگ دسته اول و برتر را دارد و تمریناتی که برای بازیکنان در نظر می گیرد بسیار فوق العاده و علمی است.
لازم به ذکر است دیدار بعدی شیرین فراز جمعه همین هفته ۲۰ فروردین مقابل کوثر لرستان در استادیوم آزادی کرمانشاه برگزار می گردد.

۱ نظر: