۱۳۸۹ فروردین ۲۰, جمعه

شیرین فراز پس از سه هفته پیروز شد


در هفته هجدهم از رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال، تیم شیرین فراز کرمانشاه موفق شد فولاد نوین اهواز را مغلوب خود سازد.تیم شیرین فراز که پس از بازگشت به رقابتهای لیگ در نیم فصل دوم، دو شکست و یک تساوی را در کارنامه خود به ثبت رسانده بود، با شکست فولاد نوین در هفته هجدهم موفق به کسب سه امتیاز این دیدار شد.در این دیدار ایمان گل علیزاده از شیرین فراز در دقایق 9 نیمه اول و 7 نیمه دوم برای تیم خود گل زنی کرد که یکی از این گلها در دقیقه 42 نیمه دوم توسط علی بن محسن از تیم مقابل جبران شد و در نهایت نیز بازی با نتیجه 2 بر یک به اتمام رسید.


در این دیدار فرشاد حاجی پور از فولاد نوین اهواز در دقیقه چهلم نیمه دوم بازی با اجرای خطای محرز بر روی بازیکن شیرین فراز که در حال نزدیک شدن به دروازه بود از داور بازی کارت قرمز دریافت کرد و از زمین اخراج شد.


سه هزار تماشاچی از نزدیک این دیدار را که در استادیوم آزادی شهر کرمانشاه راس ساعت 16 آغاز شد نظاره کردند.


گفتنی است؛ نیمه اول این دیدار با دو دقیقه و نیمه دوم با چهار دقیقه وقت اضافه به پایان رسید.

در حاشیه:
*تبلیغات یک هفته اخیر شیرین فراز در خصوص این دیدار و همچنین رایگان اعلام شدن تماشای مسابقه سبب شده بود رکورد حضور تماشاگر در دیدارهای شیرین فراز در ۲ سال اخیر شکسته شود.
*مهدی گردانی مدیر کل تربیت بدنی استان کرمانشاه به همراه جلال عزیزی معاون این اداره نیمه اول مسابقه را در استادیوم آزادی کرمانشاه تماشا کردند.
*منوچهر فخری شهردار کرمانشاه نیز در استادیم حضور داشت.
*دیوید ویکروه هافبک ریزنقش و آماده شیرین فراز در دقیقه ۷۰ مسابقه به دلیل مصدومیت روی پیست تارتان ضلع شرقی استادیوم دراز کشید و نای بلند شدن نداشت.
*مهدی زنجانی که در غیاب نانای محرم دروازه بان شیرین فراز بود ۳ مرتبه با حرکات زیبا و تماشایی مانع از فروریختن دروازه اش شد.
*ایمان گل علیزاده مدافع شمالی شیرین فراز که در این دیدار ۲ گل به ثمر رسانید در ۱۵ دقیقه پایانی بازی با مصدومیت پای چپ به بازی ادامه داد و برترین بازیکن میدان لقب گرفت.
*آدرس سایت شیرین فراز روی بنر بزرگی در روبروی جایگاه خودنمایی می کرد.
*صید احمدی و سیف الله پور گزارشگران سیما و رادیو کرمانشاه در این بازی نیز چون گذشته با شور و حرارت خاصی گزارش بازی را برای مردم انجام دادند.
*فریدن حردانی سرمربی فولاد اهواز در پایان بازی تماشاگران خونگرم کرمانشاه را ستود

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر